anoniem Geplaatst: 20 december 2002 Delen Geplaatst: 20 december 2002 Hallo, Een vraag betreffende Outlook xp. Bij mijn vrouw op haar werk gebruiken ze outlook om een agenda bij te houden. LOKAAL welliswaar. Bestaat er een mogelijkheid om deze agenda te delen met andere gebruikers??? Dus een gemeenschappelijke agenda. Er is als server os nt4.0 geinstalleerd maar geen exchange. Ik dacht eraan om de agenda op de server te zetten en deze te delen en permissions toe te kennen. Maar dit lijkt me niet evident. Bedankt alvast... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2002 Dit is eigenlijk niet te doen. Alleen een Exchange server maakt het creëren en beheren van publieke folders binnen Outlook mogelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2002 [quote:d6b6b1667c="Leo S"]Dit is eigenlijk niet te doen. Alleen een Exchange server maakt het creëren en beheren van publieke folders binnen Outlook mogelijk.[/quote:d6b6b1667c] TNX Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2002 Kijk hier eens: http://www.slipstick.com/outlook/share.htm Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen