Ga naar inhoud

.htaccess & .htpasswd


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoe plaats ik deze bestanden? De dir waar de gebruikers instaan is test hier in staat piet en klaas. Hoe zet ik de bestanden neer als Piet of Klaas in test komen en hun passwd invullen NAAR het mapje Piet of Klaas gaan? Naar mijn idee heb ik alles gedaan en uitgeprobeerd maar het werk niet :cry: Na het invullen van het passwd krijgen ze alleen toegang tot het mapje test???????? Maar ze worden niet naar hun eigen mapje door gestuurd??????
Link naar reactie
Ik heb het .htaccess bestand in cust staan en het .htpasswd in Jansen. als meneer Jansen op cust komt krijgt hij de melding om inteloggen maar als hij inlogt krijgt hij toegang tot cust en wordt niet doorgestuurd naar het mapje Jansen??? hoe krijg ik dit voor elkaar?? :( AuthName "itc-holland.com" AuthType Basic AuthUserFile /services/webpages/i/t/itc-holland.com/public/new/cust/Jansen/.htpasswd <Limit GET POST PUT> require valid-user # Order deny,allow # Deny from all # Allow from all </Limit>
Link naar reactie
Alles werkt perfect, maar..... :( waar moet de link naar verweisen als er meerdere personen naar verschillende beveiligde mapjes moeten? een link naar het mapje Pietje met een .passwd erin is geen probleem, maar hoe komt Kees via die zelfde link naar mapje Kees??????????? Dus een link met b.v. "login" hier klik Pietje op maar Kees moet er ook op kunnen klikken en dan als het ff kan ook nog een naar hun eigen mapje worden geloods. :(
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...