anoniem Geplaatst: 11 oktober 2002 Delen Geplaatst: 11 oktober 2002 Hoe plaats ik deze bestanden? De dir waar de gebruikers instaan is test hier in staat piet en klaas. Hoe zet ik de bestanden neer als Piet of Klaas in test komen en hun passwd invullen NAAR het mapje Piet of Klaas gaan? Naar mijn idee heb ik alles gedaan en uitgeprobeerd maar het werk niet :cry: Na het invullen van het passwd krijgen ze alleen toegang tot het mapje test???????? Maar ze worden niet naar hun eigen mapje door gestuurd?????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2002 Verplaatst van "Webprogrammeren & scripting" naar "Servers". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2002 Ze beveiligen per directory. Als je piet toegang wilt geven tot 'zijn' dir, moet je de bestanden daar ook plaatsen. Als dat via de dir test moet zijn, moet je daar de bestanden plaatsen, een piet subdir daarvan maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2002 http://www.linux-nl.cx/html/secure_pages.html let wel op dat de pad's overeenlomen met die van jou hosting provider (of server). Vraag het anders aan je hosting provider, deze hebben soms afwijkende mogelijkheden. Het moet in ieder geval een Linux server zijn! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2002 Ik heb het .htaccess bestand in cust staan en het .htpasswd in Jansen. als meneer Jansen op cust komt krijgt hij de melding om inteloggen maar als hij inlogt krijgt hij toegang tot cust en wordt niet doorgestuurd naar het mapje Jansen??? hoe krijg ik dit voor elkaar?? :( AuthName "itc-holland.com" AuthType Basic AuthUserFile /services/webpages/i/t/itc-holland.com/public/new/cust/Jansen/.htpasswd <Limit GET POST PUT> require valid-user # Order deny,allow # Deny from all # Allow from all </Limit> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2002 gebruik anders presies het script zoals achter de link die ik je gegeven heb. Gaat het hier om een eigen server of bij een hosting bedrijf? Is dat laatste het geval neem dan even contact met hun op want het kan iets anders functioneren b.v. waneer er virtuele servers gebruikt zijn of prontpage ext.of zo... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2002 Dan moet die link van jou wel werken anders is dat lastig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2002 [url]http://www.linux-nl.cx/html/secure_pages.html[/url] werkt bij mij hoor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2002 Ja oké bedankt. Ik wil je niet opnaaien maar dat is dan wel een andere URL. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2002 'k zie geen verschil en krijg ook hetzelfde....maargoed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2002 Alles werkt perfect, maar..... :( waar moet de link naar verweisen als er meerdere personen naar verschillende beveiligde mapjes moeten? een link naar het mapje Pietje met een .passwd erin is geen probleem, maar hoe komt Kees via die zelfde link naar mapje Kees??????????? Dus een link met b.v. "login" hier klik Pietje op maar Kees moet er ook op kunnen klikken en dan als het ff kan ook nog een naar hun eigen mapje worden geloods. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2002 nee, deze link heeft inderd geen betrekking op jou vraag... :oops: maare... kan dat wel? Ben het nog nooit tegengekomen... Kunnen ze niet gewoon www.****.nl/test/piet etc invullen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2002 Nog iets waar je nix/wat aan hebt.. [url]http://www.apacheweek.com/features/userauth[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2002 Ik denk dat je dan eerder naar een script toe meot gaan... Dus dat je je script de verwijzingen laat maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen