Ga naar inhoud

FTP-server


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn 233 MHZ pentium II PC staat Redhat 7.2 waarop o.m. de wuftpd 2.6.1 ftp-server draait. Als ik vanaf mijn andere machine met bijv. gFTP inlog dan zie ik in het onderste scherm de melding connect to 192.168.11.15:21 en vervolgens duurt het ruim 1 minuut 40 seconden voor ik een overzicht krijg van de bestandslijst op deze machine. Op mijn 667MHz pentium III staat dezelfde ftp-server, als ik daarop inlog heb ik binnen 2 seconden een overzicht van de bestandslijst. Heeft iemand enig idee waarom het op mijn pentium II zo traag is of is de machine gewoon te traag? Kan ik ergens in de config-files van wuftpd een time-out aangeven? Heb ik niet kunnen vinden

Alvast bedankt

Link naar reactie
Ten eerste hoop ik niet dat je deze ftp server aan het internet hebt verbonden want in deze versie en andere versie's van WU zitten veel fouten waardoor het systeem kan worden overgenomen. Je probleem met het lange wachten heeft waarschijnlijk te maken dat je de host/server informatie nergens hebt staan. Zo moet je netwerk in het bestand hosts op je linux machine staan. Heb je windows machines dan moet je de ip <=> comnputernaam lijst in het bestand lmhosts in de windows directory zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...