anoniem Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Ik heb een nokia telefoon die .vmg bestanden maakt van sms-berichten. wanneer ik deze berichten opsla. Hoe kan ik deze .vmg bestanden omzetten naar csv of xls? Ik heb gemerkt dat ik dat vanaf de telefoon direct kan doen middels exporteren maar helaas heb ik oude berichten als .vmg opgeslagen en de orginelen vanwege een overvolle telefoon gewist. Ik hoop dat iemand een oplossing weet. Google biedt veel ideen maar het blijkt allemaal anders te zijn dan het pretendeerd, danwel wat ik nodig heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Kun je de berichten niet terugzetten op de telefoon, en dan alsnog in csv exproteren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Dank je Gerben, ik heb na veel zoeken gevonden dat dat kan. Ik kon alle opgeslagen berichten terug in de telefoon krijgen. Het in .csv zetten moest ik helaas 1 voor 1 doen. Nu heb ik dus een dikke 60 .csv bestanden die ik graag bij elkaar wil hebben. Gaan we daar maar eens op puzzelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Als het standaard csv bestanden zijn, kun je ze gewoon aan elkaar plakken in een tekst editor. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen