Ga naar inhoud

Delen van mappen


anoniem

Aanbevolen berichten

Iemand enig idee hoe het komt dat ik steeds als ik mijn pc heb uitgeschakeld ik het delen van mijn mappen opnieuw moet instellen. BV: mijn map muziek deel ik met mijn thuisgroep en geef ik de machtiging Lezen/schrijven. Als ik dit doe, werkt alles perfect. Maar als ik de volgende dag mijn pc opnieuw opstart, staat het delen terug enkel op lezen. Op mijn PC staat er Windows 8 net zoals op mijn laptop. Op beide pc's ben ik Administrator.
Link naar reactie
[quote:ef2aa6c4cc="Mericya"]Wellicht onderstaande link nog een keer doornemen: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/sharing-files-printers-help#sharing-files-and-printers=windows-8&v1h=win8tab1&v2h=win7tab1&v3h=winvistatab1&v4h=winxptab1[/quote:ef2aa6c4cc] Heb ik dus al geprobeerd. Ik kan enkel lezen en niet schrijven. Iedere keer als de pc uitgeschakeld is geweest moet ik de machtiging om te schrijven / Bewerken opnieuw instellen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...