Ga naar inhoud

internet snelheid niet stabiel


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste forum gebruikers, Ongeveer een maand geleden begon het internet af en toe uit te vallen. Normaal was mijn computer via draadloos netwerk verbonden, maar heb toen ook getest met een kabel, maar ook toen viel het internet af en toe weg. (wel veel minder vaak). In mijn netwerk zitten een Modem(via de kabel) en die verbonden met een draadloze router. Waar 1 laptop mee verbonden(draadloos) is, een telefoon en 1 vaste pc(bekabeld aan de router). Om het probleem te verhelpen heb ik een nieuwe router gekocht. Een Sitecom X5 N600(http://www.sitecom.com/wi-fi-router-x5-n600/p/928) . Op het begin deed deze het goed. Maar hier viel de verbinding af en toe weg. Toen heb ik nieuw internet abonnement afgesloten(van de zelfde provider(zeelandnet) maar een sneller abonnement) hierbij kreeg ik nieuw modem. Het internet 'werkt' maar de snelheid schommelt heel erg. Het ene moment download ik met 3 mb/s en dan weer met 100 kb/s. De gebeurt in een tijdsbestek van enkele minuten. Ik heb een nieuw modem, nieuwe router en nieuwe kabels. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...