anoniem Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 Hoi Sta op het punt om over te stappen. Ben dus een beetje aan het inlezen. Er staat bij FAQ's van de provider het volgende: [quote:1e9d94bf5d]Kan ik al mijn apparatuur op het Wi-Fi modem aansluiten? Het Wi-Fi modem heeft 4 aansluitingen achterop voor het bedraad aansluiten van apparaten. Hiervoor kunt u de sticker op de achterzijde van het modem verwijderen. Het aantal apparaten dat u draadloos via het modem kunt aansluiten is maximaal 50. Let op dat het draadloos verbinden van meerdere apparaten ten koste kan gaan van de snelheid bij de verschillende gebruikers.[/quote:1e9d94bf5d] Daarna het volgende: [quote:1e9d94bf5d]Ik heb al een router. Kan ik die blijven gebruiken Ja. Een bestaande router kunt u probleemloos op het Wi-Fi modem aansluiten. Alleen in uitzonderlijke situaties, wanneer uw bestaande router heel speciale instellingen heeft, kan er een probleem ontstaan[/quote:1e9d94bf5d] Maar waarom zou je een router koppelen aan een modem dat al 4 aansluitingen en WIFI heeft? Wij hebben diverse laptops met WIFI en een X-Box met WIFI. Valt er meer te halen met een extra router? Zal wel een stomme vraag zijn, maar wie ben ik, maar ik ga dan denken dat je met een extra router voordeel kunt halen wat betreft snelheid. grt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2012 neen, waarschijnlijk niet, tenzij je een groot gebouw hebt en op enig punt in je gebouw slecht ontvangst dan zou je kunnen overwegen om ergens in het gebouw een extra router te plaatsen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2012 Dank je, dan weet ik wat te doen. Als je dit soort berichten op de site van een provider vindt dan ga je weer denken dat misschien................. Grt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2012 Er zullen ongetwijfeld routers zijn die heel erg snel zijn maar in de praktijk zal de gewone standaard modem/router die je bij het pakket krijgt voldoende snelheid genereren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen