Ga naar inhoud

Extra router na draadloos modem/router


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi Sta op het punt om over te stappen. Ben dus een beetje aan het inlezen. Er staat bij FAQ's van de provider het volgende: [quote:1e9d94bf5d]Kan ik al mijn apparatuur op het Wi-Fi modem aansluiten? Het Wi-Fi modem heeft 4 aansluitingen achterop voor het bedraad aansluiten van apparaten. Hiervoor kunt u de sticker op de achterzijde van het modem verwijderen. Het aantal apparaten dat u draadloos via het modem kunt aansluiten is maximaal 50. Let op dat het draadloos verbinden van meerdere apparaten ten koste kan gaan van de snelheid bij de verschillende gebruikers.[/quote:1e9d94bf5d] Daarna het volgende: [quote:1e9d94bf5d]Ik heb al een router. Kan ik die blijven gebruiken Ja. Een bestaande router kunt u probleemloos op het Wi-Fi modem aansluiten. Alleen in uitzonderlijke situaties, wanneer uw bestaande router heel speciale instellingen heeft, kan er een probleem ontstaan[/quote:1e9d94bf5d] Maar waarom zou je een router koppelen aan een modem dat al 4 aansluitingen en WIFI heeft? Wij hebben diverse laptops met WIFI en een X-Box met WIFI. Valt er meer te halen met een extra router? Zal wel een stomme vraag zijn, maar wie ben ik, maar ik ga dan denken dat je met een extra router voordeel kunt halen wat betreft snelheid. grt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...