Ga naar inhoud

mb-limiet (thuis)netwerk beperken voor broertje


anoniem

Aanbevolen berichten

mijn broertje download sinds een paar dagen ontzettend veel films en de rest van de familie (vooral ik heb daar last van) heeft dan een super slome verbinding. Is er een mogelijkheid om het maximae mb-verbruik van mijn broertjes PC te beperken of hem er zelfs tijdelijk uit te kicken. OS: beide Windows 7 router: van mijn grootouders en ik kan daar niet inloggen (kan wel verbinding maken) verbinding: allebei draadloos
Link naar reactie
[quote:f7cecd5259="Anjo"]Sorry hoor, maar broertjes pesten vind ik niet iets voor dit forum. Als je ouders niet ingrijpen ligt dat probleem dus daar[/quote:f7cecd5259] Het is geen pesten. Het is gewoon het eerlijk verdelen van het aantal mb's in ons huishouden. Degene die nu gepest wordt ben eigenlijk ik, want ik heb veel te langzaam internet door mijn broertje.
Link naar reactie
Om welk model router gaat het? Of bedoel je een modem/router van de internetprovider? Mogelijk dat het verdelen van de downloadsnelheid geregeld kan worden in de router. Check hierover Yahoo Answers opgeloste vraag [url=http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100219220804AA1DQr8]Can some one help me limit bandwidth from 1 computer in the network (wireless)?[/url] Zou het wellicht kunnen dat op jouw pc het signaal van de router te zwak is? Is er wellicht de mogelijkheid, om jouw pc via een netwerkkabel op de router aan te sluiten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...