Ga naar inhoud

Haat aan USR ontvanger


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi mensen, Ik hoop dat jullie me kunnen behouden iets te slopen. Voor mijn broertje moet ik "even" internet op z´n computer krijgen. We hebben boven geen kabel, maar alleen draadloos, en dat werkt normaal prima. Ik zit er prima op, maar nu hij nog. Bij de router die we hebben zat al een usb ontvanger, die we ook wel vaker hebben gebruikt. Nu moet ik hem alleen weer installeren, en ik ontwikkel nu een haat tegen dat ding. Het installeren was niet echt een probleem, maar daarna brak de hel los. [b:d593c6f73e]elke keer[/b:d593c6f73e] als je klikt heb je 1,5 sec. de tijd om iets te doen, daarna is hij alleen nog maar zichtbaar als icoontje in de taakbalk. Bij het rechtertmuisknopmenu staat dan wel HIDE en SHOW grijs, dus dat betekent dat hij wel open staat. Je ziet alleen niks, dus open je de utility nog n keer, en weer hetzelfde. Dus: het ding is waardeloos... [url=http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5422]De driver[/url] is de originele van de US Robotics site. Het OS is WinVista SP2. Ik weet dat die niet bij ondersteuning staat, maar hij heeft het altijd gedaan... Als er een andere driver is (eentje die bijv. niet zijn eigen programmatje opdringt, maar gewoon windows gebruikt waar het voor bedoelt is...) hoor ik het erg graag. [i:d593c6f73e]Typenummer[/i:d593c6f73e] USR5422 Bij voorbaat dank, en nog een fijne zondag! Dinges
Link naar reactie
[quote:3c5d9bbd9e="peterkramer"]Je haalt driver en wireless software programma door elkaar. Dat zijn twee verschillende dingen. Zet het progamma van de usr uit en gebruik windows zero config. uitvoeren (type) msconfig, tapblad opstarten en vinkje weghalen voor de usr wireless config tool. Toepassen en pc herstarten. Daarna met het windows tooltje instellen.[/quote:3c5d9bbd9e] Sorry voor het door elkaar halen. In alle gevallen bedoelde ik idd de utility. Wat jij zegt kan alleen niet, omdat de driver alleen voor de utility werkt en niet voor de zero tool in windows. Vanuit daar herkent hij m niet. Ik zal het nog wel n paar keer proberen, maar ik kan me herinneren dat juist dát niet mogelijk was... Iig bedankt voor de snelle reactie! :wink:
Link naar reactie
vraagje: heb je bij het installeren van de usb-ontvanger er wel voor gezorgd dat je de stick pas in de pc mag pluggen als de software je daar toestemming voor geeft?? zo niet: ga via configuratiescherm nar programma´s en deïnstalleer de usbontvangersoftware. herstart je pc, instelleer de software opnieuw en steek de ontvanger pas in als dat mag!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...