Ga naar inhoud

Laptop ontvangt signaal, maar ultra-traag internet!??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een linksys WRT54G2 router. De internetkabel uit het modem zit in de router, en tussen de router en mijn eigen computer zit een kabel (mijn PC ontvangt geen wireless). Mijn moeder heeft beneden een laptop en die ontvangt het signaal van de router 'uitstekend', maar startpagina Google laden duurt meer dan 30 minuten.. (Als ik de internetkabel rechtstreeks in de laptop doe, is alles prima, dus ik maak hier uit op dat het aan de router ligt) Ik heb sinds kort Windows 7. Die heeft zelf ervoor gezorgd dat ik internet heb, ik hoefde niet meer het schijfje van de router te installeren. Kan het hieraan liggen? Het lijkt er wel op of mijn PC alle snelheid krijgt en zij niks, terwijl ik niks download ofzo. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen of waar ik hier een oplossing voor moet zoeken. Normaal kan ik het altijd wel zelf oplossen maar ik snap het nu niet meer. Ga morgen denk ik wel naar de winkel, maar misschien weet iemand heir iets?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...