Ga naar inhoud

volgorde van router en switch?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb momenteel beneden een normale router, 1 lijn naar boven en daaraan een switch waar 3 laptops aan zitten. Nu heb ik een draadloze router gekocht en is mijn vraag of ik beter mijn oude router of de switch weg kan doen? Ik wil namelijk boven goed draadloos internet, dus leek het mij handig om de switch te vervangen voor de draadloze router. Hierdoor krijg je beneden een normale en boven een draadloze router. Dit was lastig in te stellen en is me ook niet goed gelukt. Is het slim om boven die switch te houden en me normale router vervangen voor de draadloze. Hierbij ben ik alleen bang dat me signaalsterkte zwak wordt, omdat ik hem dan beneden heb staan en boven verbinding maak met de draadloze router. Hoe kan ik dit het beste oplossen? mvg, Jaap
Link naar reactie
je kan beneden de oude router laten zitten en boven de draadloze installeren je krijgt dan welis waar 2 netrwerekn als je het via de wan poort doet op router 2 een workaround staat hier http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=198087 ik heb het een beetje kort door de bocht geschreven en er zijn vragen over gestelt om toch iets verder te komen maar dat topic kan ik 123 niet tevoorschijn halen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...