Ga naar inhoud

welke Wireless N(+) stick voor iMac G4


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb hier 2 iMac computers staan, waarvan ik er (liefst alletwee) minimaal 1 wil voorzien van een draadloze stick, usb dan wel firewire. Maar ik kan niet zo 1-2-3 uitvinden welke stick ik daarvoor nodig heb. Het liefst wil ik een stick met een beetje een schappelijke prijs, maar als het echt niet anders kan, dan maar een officiële stick van Apple. Maar ook die kan ik niet zo 1-2-3 vinden. Graag zou ik van de kenners hier willen weten, welke stick de beste keuze is, zonder veel poespas om het werkende te krijgen. Ik heb hier nu een Netgear W111 v1.0 liggen, waarvan de Apple-Store van de Mediamarkt (hengelo) zegt dat ie zou moeten werken. Nu had ik al een klein vermoeden dat ik met mijn weinige kennis al wist dat het niet zou gaan werken, en dat is nu ook bewaarheid. Anders tuf ik wel even naar een officiële Apple Store ergens in de buurt, maar eerst wil ik het zelf uitvinden :) Duzz ... laat je horen !! Groet, Jax ps: het moet wél een N-stick zijn, B/G haalt de afstand niet van waar het beestje moet komen te staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...