Ga naar inhoud

Aanvraag adsl totaal ( wel monteur of geen monteur).


Aanbevolen berichten

Hallo, Vanaf 30 juni ben ik eindelijk van Ziggo af. Ik ga overstappen op ADSL totaal voor 23.95 per maand. Mijn vragen zijn: 1) Ik heb thuis een analoog telefoonlijn en als je wilt dat de monteur de modem komt maken kost dat 60 euro. Ik vraag me af is het moeilijk om zelf de modem in stellen of kan ik het beter aan de monteur overlaten ? 2) Ik deel mijn internet ook met 3 computers. Die draadloze router (Siemens Gigaset) is dat genoeg om een draadloos internet op te zetten of heb ik nog 1 extra nodig? ( Bij ziggo had ik 1 modem van Ziggo en een Sitecom WL-161 nodig om een draadloos netwerk te krijgen). 3) Vanaf 30 juni is dus mijn internet abonnoment bij Ziggo beeindigt maar wanneer moet ik de modem van ADSl totaal laten aanleggen zonder dat ik dubbel ga betalen voor beide netwerken? 4) Hoe kom je achter wat je maximaal download snelheid is want ik neem aan dat ik geen 20 mb ga halen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:b98e5ebbaa="The Dragon"]http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Overstappen-van-provider.htm Misschien heb je hier wat aan? :o[/quote:b98e5ebbaa] Bedankt. Wat ik me alleen nog afvraag is wat moet ik aanvinken namelijk: Wilt u overstappen of een nieuwe aansluiting bestellen? Ik wil mijn ADSL overzetten naar ADSL!Totaal Ik wil overstappen van kabel Ik wil een nieuwe internetverbinding Welke van de 3 moet ik aanvinken?
Link naar reactie
[quote:65d2ff5354="gerben"]Het aansluiten en instellen stelt weinig voor. Als je een stekker aan een snoer kunt zetten, kun je het spul ook installeren. Het modem verder instellen is nauwelijks ingewikkelder dan een nieuw gmail adres aanmaken.[/quote:65d2ff5354] Waarom kost het dan zo duur (60 euro?)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...