Ga naar inhoud

Workgroup


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal In het Thuisnetwerkje van mijn zoon is (na een WinXP update) vanaf notebook1 geen verbinding meer te maken met de printer. Wel met de Router en het modem maar dus niet meer met de Printer. De Printer is nog steeds gedeeld en [b:b0f7c14822]vanaf een ander notebook2[/b:b0f7c14822] dan ook gewoon te gebruiken! De Printer is dus vanaf notebook1 niet langer meer [b:b0f7c14822]zichtbaar[/b:b0f7c14822] Operating systeem is WindowsXP op beide notebooks. Wie weet hierop raad? Mvg Jan Filarski :oops:
Link naar reactie
De naam van de werkgroep is WORKGROUP, alle firewalls staan uit Desktop heet Kantoor Notebook2 heet Mobiel Notebook1 heet Brommer3 De namen van de Notebooks en de Desktop zijn uniek, n.l. Kantoor, Mobiel en Brommer3 En ik zie op de [b:e2ddac2f89]Desktop[/b:e2ddac2f89] wel Kantoor, Brommer3 en Mobiel En ik zie op [b:e2ddac2f89]Notebook2[/b:e2ddac2f89] eveneens Kantoor, Brommer3 en Mobiel en ik kan [b:e2ddac2f89]WEL printen[/b:e2ddac2f89] Maar op [b:e2ddac2f89]Notebook1[/b:e2ddac2f89] zie ik alleen de naam [b:e2ddac2f89]Brommer3[/b:e2ddac2f89] (de naam van dit Notebook1) en ik kan dus vanaf dit Notebook1 [b:e2ddac2f89]NIET printen[/b:e2ddac2f89] Mvg Jan Filarski :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...