Ga naar inhoud

Draadloze netwerkverbinding, maar geen internet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit hier met een laptop met wireless internet. Sinds vrijdag heb ik plots geen internetverbinding meer. Het is een verbinding via de kabel, en dus niet via ADSL. Wanneer ik het Netwerkcentrum open in Windows Vista, zie ik dat ik wel lokaal verbining heb (met het netwerk), maar geen verbinding met het Internet. Ik heb contact opgenomen met mijn operator en die heeft gecheckt en vastgesteld dat de internetverbinding op zich correct is en er dus internet bij mij binnenkomt. Wat kan het probleem zijn? Wie kan me verder helpen? alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:72495e8d66="bhil"]Ik heb contact opgenomen met mijn operator en die heeft gecheckt en vastgesteld dat de internetverbinding op zich correct is en er dus internet bij mij binnenkomt. Wat kan het probleem zijn? Wie kan me verder helpen? [/quote:72495e8d66]Altijd wat lastig. Het helpt al een beetje als je wat meer informatie geeft over de computer, Windows versie en de virusscanner (met eventueel internet security). Vaak ligt het aan de software of een virusscanner instelling.
Link naar reactie
[quote:3d27d556d1="Hans.Vosman"][quote:3d27d556d1="bhil"]Ik heb contact opgenomen met mijn operator en die heeft gecheckt en vastgesteld dat de internetverbinding op zich correct is en er dus internet bij mij binnenkomt. Wat kan het probleem zijn? Wie kan me verder helpen? [/quote:3d27d556d1]Altijd wat lastig. Het helpt al een beetje als je wat meer informatie geeft over de computer, Windows versie en de virusscanner (met eventueel internet security). Vaak ligt het aan de software of een virusscanner instelling.[/quote:3d27d556d1] Antivirus: AntiVir Versie: Vista Internet: kabel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...