Ga naar inhoud

Orange Livebox


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij hebben hier thuis een Orange ADSL Extra abbonnement maar de draadloze verbinding van onze Livebox werkt niet meer. De wired verbinding naar de Apple werkt wel. Het probleem is dat de Livebox zich niet meer laat resetten zoals in de handleiding beschreven wordt (ik heb de resetknop ongeveer 90 seconden ingedrukt gehouden maar de Livebox reageert nergens op) en ook de REG knop werkt niet. Het ligt niet aan de USB ontvanger want ik kan wel andere netwerken ontvangen. Hoe krijg ik de draadloze verbinding weer aan de praat? Is er een manier om dit te doen ZONDER dat wel op elke computer weer de software opnieuw moeten installeren (in het verleden nog wat problemen mee gehad)? Ik geloof ook dat dit moet gebeuren na een hard reset of als je de stroom er van af haalt. Alvast bedankt, Thierry N.B. Heel af en toe kan mijn PC verbinding maken met ons thuisnetwerk maar dan krijg ik na 10 seconden het bericht 'Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden'. Tijdens deze 10 seconden heb ik dan ook geen daadwerkelijke verbinding want ik kan dan geen webpagina's openen. Ook heb ik al de software een paar keer verwijderd en er weer opgezet maar het probleem ligt toch zeer waarschijnlijk bij de Livebox.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...