Ga naar inhoud

problemen met draadloos


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi ik heb al 5 maanden draadloos internet met een netgear router maar sinds vorrige week blijf draadloos wegvallen hij heeft dan nog aleen lokaal verbinding dus niet meer met internet wat kan hier het probleem zijn ?? als ik op een andere draadloos netwerk ga heb ik geen problemen . heb de router net al er uit gehad gereset maar het probleem blijft??
Link naar reactie
[quote:7eb3bf91c2="gerben"]Hoe gaat het als je je firewall (tijdelijk) uitzet? Heb je ook voorkeursnetwerken ingesteld? En dan zo, dat je pc alleen met je eigen router verbinding maakt.[/quote:7eb3bf91c2] je bedoelt dat hij bij het opstarten van me laptopt automatisch me eigen verbinding probeert de connecte ?? zo ja ? dat heb ik zo ingesteld heb firewall ook uitgezet maar blijft zelde probleem hebben word er na minuut of 3 weer afgegooid
Link naar reactie
als internet wegvalt: is dat op de router (check de lampjes!) of alleen het draadloze traject? je hebt het over router resetten: alleen even op het knopje gedrukt (is in feite alleen uit/aanzetten, of al eens terug gezet (zou je moeten doen) naar de fabrieksinstellingen (lees handleiding: vaak moet je daarvoor de resetknop een tijd ingedrukt houden)? je moet dan wel de instellingen even opnieuw erin zetten, maar het lost heel vaak problemen op.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...