Ga naar inhoud

ASUS WL-500g router en printerserver


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen of ik op deze router maar 1 printer als netwerkprinter kan opvoeren of zoals bij aanschaf mijn indruk was 2 printers. Ik heb 1 laser printer (parallel) aangesloten en die werkt goed. :) Werkt onder ip 192.168.1.1. Ik dacht nu nog een tweede USB printer aan te kunnen sluiten maar als ik die installeer verdwijnt de eerste van zijn ip-adres. :evil: Kan er dus maar een printer als netwerkprinter worden aangesloten of heb ik iets gemist. De handleiding geeft geen uitsluitsel en via lang met google zoeken kon ik ook geen antwoord vinden.
Link naar reactie
Pff, lastige vraag inderdaad. even kijken of vragen op het forum: [url]www.wl500.info[/url](site ben ik niet helemaal zeker van, effe zoeken naar forum wl500g van Asus, later een update) kan nooit kwaad. Daar weten ze er alles van. Misschien kan je aan de hand van de Oleg custom firmware het handmatig beter instellen. Ik heb zelf namelijk via een hub gewoon een US printer en een USB HDD aangesloten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...