Ga naar inhoud

Geen toegang tot SMC Router, hij reset ook niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik probeer al 2 dagen toegang te krijgen tot mijn SMC WBR14-G router maar ik kom er maar niet in. Als ik het ip van de router ingeef krijg ik netjes het login scherm maar hij geeft continu aan dat het password niet goed is. Ik weet zeer zeker welk password ik hiervoor heb aangezien ik meerdere malen toegang heb gehad tot de router. Omdat ik blijkbaar een onjuist password heb probeer ik de router te resetten... Ook dit werkt voor geen meter. Ik houd de resetknop minimaal 15 seconden ingedrukt, af en toe beginnen alle lampjes te knipperen. Het lijkt mij dat de router dan gereset is. Als ik dan vervolgens weer probeer in te loggen op m'n router dan geeft hij nog altijd aan dat ik een onjuist password invoer :( Ik gebruik ook steeds het standaard password van SMC. Ook heb ik de router al een tijd van de netstroom afgehaald. Heeft iemand een idee hoe ik in m'n router kom? Of hoe ik hem wel fatsoendelijk reset?? alvast bedankt want ik wordt er gek van...
Link naar reactie
Had je voorheen wel WPA of WEP ingesteld? Is natuurlijk altijd mogelijk dat een of andere "grapjas" heeft ingebroken op je verbinding!!! Maar dan vind ik het nog raar dat die reset niet lukt :evil: Ik heb ook een router van SMC, wel een ouder model. Ik heb 2 opties, 1=resetten dat is kort induwen van het knopje, 2= terug naar fabrieksinstellingen, dan moet ik het knopje iets langer induwen. Volgens mij als je terug gaat naar fabrieksinstellingen dat hij dan ook weer zijn standaard wachtwoord terug heeft. Zou je misschien eens kunnen nakijken. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...