Ga naar inhoud

Speedtouch 510 en USRobotics MaxG Accespoint werkt niet!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag mijn US Robotics Wireless MaxG accespoint binnen en aangesloten op mijn Speedtouch 510 multi-pc-modem ,maar bij de installatie wordt het accespoint helemaal niet gedetecteerd! Er staat in dat ik het MAC adres onderop het accespoint moet zoeken in de configuratie van de Speedtouch 510 modem,maar die staat daar ook niet in! Ik heb de firewall uitgeschakeld,maar niks helpt :( zie ook http://www.usr.com/support/5451/5451-du-ug/install.html ik blijf dus met een leeg venster bij stap 2
Link naar reactie
Vergeet even de 510... Het accespoint heeft een web interface met een door de fabriek ingesteld IP. Zet 1 pc even in hetzelfde subnet als het accespoint. bv het acces point heeft 192.168.1.10 zet dan je pc op 192.168.1.11 Pas nu kan je inloggen op je accespoint en verander je het ip naar het subnet van je 510. Dus 10.0.0.170 met het juiste subnetmask (even checken dus wat je 510 uitdeelt. In het accespoint geef je als gateway het lan ip van je 510 (10.0.0.138) Save config en rebboot accespoint. Zet ook de pc weer terug en nu kun je op het nieuwe IP inloggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...