Ga naar inhoud

Vraagje over het instellen van de router


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben Kees en ben 66 jaar oud. Zit met wat vraagjes over het inschakelen ja of nee in de router. Ik heb een Wireles router pas gekocht. Ik heb internet via een draadloze instalatie. Ik heb mijn router achter de internet verbiding staan van Wanadoo. Kan me goed bewegen op het internet maar als ik een spel wil spelen bv Diablo 2 gaat het niet goed ik word er iedere keer eruit gegooid.Ik heb de poorten 6112-6119en 400o opengesteld maar het gaat nog niet goed. Nu heb ik uPnP uitgeschakeld is dat goed of niet? DMZ moet ik die in of uitschakelen? Dynamic DNS in of uit? Bij firewall acces control uit opf in? Waar moet ik nog meer naar kijken zodat het goed gaat draaien. Wie kan er mij mee helpen. Gr.Kees :roll:
Link naar reactie
[quote:75fbd91314="Kees Huijskens"] Diablo 2 gaat het niet goed ik word er iedere keer eruit gegooid.Ik heb de poorten 6112-6119en 400o opengesteld maar het gaat nog niet goed.[/quote:75fbd91314] Zet zowel tcp als udp open [quote:75fbd91314]Nu heb ik uPnP uitgeschakeld is dat goed of niet?[/quote:75fbd91314] Zet uPnp weer aan, deze zorgt er voor dat er dynamisch tcp en udp poorten worden geopend. [quote:75fbd91314]DMZ moet ik die in of uitschakelen?[/quote:75fbd91314] DMZ is je laatste redmiddel :-? dus nu uitlaten. In DMZ mode wordt alles naar 1 LAN IP doorgelaten en dus geen firewall van je router. [quote:75fbd91314]Dynamic DNS in of uit?[/quote:75fbd91314] DNS dynamisch is ok, dan kijkt je router bij je isp welke dns in de lucht is. [quote:75fbd91314]Bij firewall acces control uit opf in?[/quote:75fbd91314] uit. [quote:75fbd91314]Waar moet ik nog meer naar kijken zodat het goed gaat draaien. Wie kan er mij mee helpen. Gr.Kees :roll:[/quote:75fbd91314] Probeer eerst de opties. Als niets lukt dan DMZ
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...