Ga naar inhoud

ik krijg mijn poort niet open in mijn router


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi hoi ik heb een sitecom LN-112 router en een netgear ME102. die router spilts alles en mijn netgear zit ook aan die router aangesloten voor mijn draadloos netwerk. en heb een modem van alcatel adsl XS4ALL nou wil ik een poort openzetten in mijnrouter hoe doe ik dat? als ik naar http://192.168.1.200 (ik heb dit gevonden via cmd en dan ipconfig/all) ga kom ik in mijn modem en niet in mijn router. en als ik mijn modem eruit haal (stroom er af) dan doet die het ook niet. hoe los ik dit op? bedankt alvast.
Link naar reactie
[quote:fc58012298="hugohugo"]....................... de netgear me 102 is wel een router ben ik achter gekomen. maar hoe kom ik daar in? bedankt weer.[/quote:fc58012298] De ME 102 is volgens Netgear geen router maar een Wireless Accesspoint. Mocht je er geen documentatie bij hebben, kijk dan eens hier: ftp://downloads.netgear.com/files/netgear1/ME102_Reference_guide1.pdf voor gegevens over wat je ermee kunt doen. Geef eens een lijstje van alle apparatuur die je voor je netwerk gebruikt. Dan zijn aan de hand hiervan mogelijk nog wat tips te geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...