Ga naar inhoud

Instellingen Modem/Router voor 12move


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bij mijn schoonouders een draadloze verbinding met het internet aan het aanleggen. Inmiddels ben ik zover dat de sitecom netwerkkaart verbinding heeft met de modem/router (sweex annex a/b 11g) en de modem geeft aan dat hij verbinding heeft met adsl. Maar ik kan geen contact maken met 12move. Ik heb de instellingen voor het tiscali-netwerk al geprobeerd maar dat had geen effect. Nu meldt de site van 12move dat het modem het volgende protocol moet krijgen: Protocol = ENET ENCAP/LLC, maar dit staat niet in de keuzelijst van het modem. Kan het zijn dat dit protocol een andere naam heeft bij dit modem, of doe ik iets helemaal verkeerd?
Link naar reactie
Bij mijn weten zijn er bij Tiscali (12Move) ook nog twee mogelijkheden want een gedeelte van hun aansluitingen loopt over het KPN-netwerk en een ander over het netwerk van BabyXL. Maar op onderstaande link vond ik een handleiding waar de instellingen voor beide netwerken gegeven worden. Het is een PDF-document dus je moet wel de juiste plug-in van Adobe hebben geïnstalleerd. [url]http://www.sweexeurope.com/media/manuals/CC300011_man_ned_providers.pdf[/url] Ik hoop dat je er wat aan hebt. Gr, Jim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...