Ga naar inhoud

Laptop kan draadloze router niet vinden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een SMC WBR 14-G wireless router, en in mijn laptop zit een PRISM 802.11g Adapter, mijn draadloos internet heeft altijd gewerkt! Nu kom ik terug van vakantie en kan mijn laptop geen draadloos signaal meer ontvangen :( , ik heb al vanalles geprobeert zoals het opnieuw instaleren van mijn wireless kaart in de laptop, of het resetten van de router...Helaas heeft niks gewerkt! Ook heb ik in het menu gekeken of de wireless modus van de router wel ingeschakeld was...ook hier lag het probleem niet bij! Heeft iemand een idee hoezo mijn laptop geen signaal meer ontvangt?
Link naar reactie
Nou is je router ook op vakantie! Ik zou zelf even helemaal opnieuw beginnen met je netwerk. Dus: Router resetten en half uurtje van de stroom halen, op compu het hele draadloos netwerk deleten. Dan even nieuw netwerkje opzetten alsof je het voor het eerst doet. Wil e.e.a. dan nog niet dan is er harwarematig iets mis met een van de componenten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...