Ga naar inhoud

PPPoA vs PPPoE


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, De volgende vraag: Ik heb een router van Edimax(ben de handleiding kwijt, en kan nergens vinden om welk type het gaat), en deze router ondersteund het protocol PPPoE. Nu ben ik van plan om Wanadoo aan te schaffen, maar het abbonement wat ik wil hebben gebruikt het protocol PPPoA. Ik heb ergens gelezen dat PPPoE en PPPoA niet zoveel van elkaar verschillen, dus mijn vraag is of ik met de LiveBOX van Wanadoo mijn router nog steeds kan gebruiken om internet te delen.
Link naar reactie
Het is misschien een beetje oftopic, maar weet iemand voor Edimax routers of het mogelijk is om uit te zoeken welk type je hebt? Er zijn namelijk nogal wat Edimax 6104 router types, en 1 er van heb ik, kan zo niet uitzoeken of ik met behulp van een firmware upgrade misschien wel PPPoA kan gebruiken.
Link naar reactie
[quote:b39ace81d3="sjouwer"]@mehmet waar zit dan bij jouw het wachtwoord in de instellingen van de lifebox of in je router / switch dit is eigenlijk de vraag[/quote:b39ace81d3] Ik heb niet eens w8woord nodig de leivebox deed het al. ik heb livebox met wanadoo. Ehm mijn oude modem werkt nu gewoon als een swicht dus heeft niet meer een webinterface.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...