Ga naar inhoud

video & RJ45


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een raar idee, maar daavoor moet ik eerst even onze situatie thuis uitleggen. Wij hebben op de 1e verdieping een router hangen, en er lopen netwerkkabels naar beneden en boven, daar zijn het netwerkcontactdoosjes, waar je je netwerkkabel in kan drukken. Boven komt ie dus uit bij mijn pc, beneden komt ie in de hoek vd kamer achter de TV uit. Nou is onze remote van de dvd speler ermee opgehouden, dus krijgen we de subtitles niet/met veel gerommel op nederlands. En oplossing is hiervoor met mijn pc met draadloos TB&M beneden gaan zitten om de dvd af te spelen, en dat dui te zenden naar TV. Nu dacht ik... :-? :P wat nu als ik een video- en 2x audio-signaal door die RJ45 kabel laat. Dus dat ik de netwerkkabel uit de contactjes haal en dat ik in plaats daarvan er de dvd doorheen stuur. Is dit mogelijk? Heeft dit misschien problemen vanwege de weerstand ofzo? Ik heb een koppelstukje dus ik kan de kabels ook de router over laten slaan. Kan dit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...