Ga naar inhoud

[win2000] hoe doen ze dat toch... (ROUTER)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit op school en daar hebben ze ook internet aansluiting op elke computer. nou heb ik ff zitten neuzen en bij verbinding in internet explorer staat geen proxy server of iets. nou dacht ik: dat is misschien een oplossing voor mijn probleem met counter-strike. die zoekt namelijk ook servers op internet op. als ie dat nou automatisch kan doen... nog ff uitleggen: ik heb ADSL op de win2000 server en op clients internet ik via een proxy programma van JANA server maar het is onmogelijk om cs via die proxy te laten lopen hoe maak je van je computer een ROUTER en geen PROXY ??? in windows zit wel ICS, maar dan gaan alle instellingen door elkaar en werkt heel mijn netwerk niet meer ook zit er in win2000 server "routering en RAS" nou heb ik op internet gevonden hoe je het zo'n beetje in moet stellen, maar ik kom er niet uit. (ik neem aan dat dit is waar je het in moet stellen) Een gedeelte stelt ie zelf al in, maar het werkt nog niet... :cry: Ik heb de default gateway al ingesteld op 10.0.0.2 (ip-adres van server) hoe nu de rest? :roll:
Link naar reactie
Is mogelijk mbv ISA-server (30 dagen versie te downloaden bij MS), hier heet het zonder verdere instellingenL SecureNat Client. Je stelt dan je default gateway in naar de server die de internet-verbinding verzorgt en deze routeerd dit dat het internet op. Dus ik denk dat je gewoon eens de beheerder op school moet vragen met welk pakket ze dit doen. Daarna eens uitzoeken of je wat met dit pakket kan. Het is geen simpel pakket, want je kan werkelijk alles dichttimmeren. Voor verdere info kan je ook kijken bij www.isaserver.org
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...