Ga naar inhoud

Alles over draadloos netwerk?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat heb je nodig voor een draadloos netwerk tussen een pc met winxp en een met win98, hoeveel ben je hiervoor kwijt en valt dit gemakkelijk te combineren met @home basisinternet? Ik heb nog niks gekocht qua netwerkkaarten en ik heb me ook nog niet aangemeld bij @home maar omdat ik geen gedoe met kabels wou leek me draadloos wel een goed alternatief, kan iemand me hier meer over vertellen? Elke reactie is welkom!
Link naar reactie
Kijk hier eens:[url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=82223[/url] Belangrijkste wat je eerst moet doen is voor jezelf precies nagaan wat je wilt, en waar in jouw geval de computers (komen te) staan, enz. Oriënteer je ook even, bijv. in de nieuwste C!T, waarin een serie is gestart over het zelf aanleggen van netwerken. Bedenk wel alvast dat draadloos in ieder geval veel duurder zal uitvallen dan kabels. Datgene wat je wil (netwerken, internet delen) is in ieder geval niet afhankelijk van het soort abonnement dat je bij @home neemt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...