Ga naar inhoud

hub/switch/router in netwerk???


anoniem

Aanbevolen berichten

neem een router, dan is het niet nodig dat 1 PC als server fungeert om de internetverbinding te delen. Alle PC kunnen afzonderlijk/tegelijk van de internetverbinding gebruik maken Een SOHO routertje configureren is tegenwoordig zo gepiept gaat via een browserinterface. De tcp/ip settings vd PC's allen op DHCP zetten en gaan.... Neem bv de router van sweex kost iets van € 59,= www.sweex.nl
Link naar reactie
Ik heb zelf ook de sitecom s4, dc 202. ik had de handleiding niet eens echt nodig. alle stekkertjes insteken: adsl modem -----> wan-poort router ----> pc's op de lan poort van de router ik heb kabel (daar hoef je bij @home alleen de computernaam en te stellen en auto een IPtje laten toewijzen. bij adsl moet je sowieso alle pc auto een ip adres laten toewijzen door de router en gewoon de wizzard volgen via je web-browser. moet je je gebruikersnaam en wachtwoord opgeven (van je adsl-verbinding) en surfen. het is tegenwoordig steeds makkelijker....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...