Ga naar inhoud

Wireless netwerk met win95


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb net een Wireless Broadband Home Station gekocht van Sitecom. Deze gebruik ik voor een win98 computer en een winXP computer. Nu wil ik hier graag ook een win95 computer op aansluiten. Is dit mogelijk ? Want met een usb-adapter werkt het niet, omdat hij de driver niet herkent (ook als op internet gezocht naar driver). Heeft iemand een oplossing ? Alvast bedankt
Link naar reactie
logisch dat t met een usb WLAN adapter niet werkt, je hebt 95 zonder USB ondersteuning Je kan 95 final nemen daar zit usb ondersteuning in maar eerlijkheid gebied te zeggen dat de USB ondersteuning van 95 nogal rudimentair is en niet altijd naar behoren werkt. oplossingen : 1) USB patch 95 downloaden en installeren = minder verstandig zie bovengenoemde "problemen" 2) upgraden naar 98 en dan kan je de USB NIC wel installeren= verstandigste als je een 98 cdrom hebt 3) ander type WLAN NIC kopen nam. een PCI uitvoering= ook verstandig maar nat. wel weer extra kosten dus mijn advies optie 2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...