Ga naar inhoud

Need for speed : the run


Aanbevolen berichten

15-05-2012 Lezers, zelf ben ik absoluut geen gamer. Maar ik heb 2 kleinkinderen en de jongste (6 jaar) is gek op race games. Zo kan hij zich uren bezig houden met o.a. Mania planet Canyon. In het januarinummer van computertotaal staat een mooie beschrijving van The Run. Ik dacht echt iets voor hem en kocht het spel. Daar ik First Defence ISR gebruik , heb ik verschillende snapshots op mijn systeem. Zo ook 2 snapshots voor games. Omdat ik vreemde effecten kreeg na installatie op een Windows 7 32 bit systeem met meerdere spelletjs heb ik speciaal voor de Run een 64 bit windows 7 OS in gebruik genomen. Dus op die Windows 7 64 bit staat alleen het spel de Run. Het speel prima. Leuk. Mijn kleinzoon heeft toch voorkeur voor de Maniaplanet. Zelf heb ik het spel ook eens geprobeerd. En nu komt de kern van mijn verhaal: ik kom niet verder. Op traject 1 of 2 krijg ik een soort vuurwerk te zien. Twee op de weg geplaatste fakkels die oranje vuur en rook afgeven. Ga ik daaraan voorbij, althans pogingen daartoe vlieg ik uit de race en wordt gedwongen het opnieuw te doen. Hoe ik ook rijd, hard of zacht, netjes of op topsnelheid, het maakt niet uit, ik kom er niet aan voorbij. Ik vraag mij af, of er geen boeken of bladen bestaan, die gaan over de Run en zo'n beetje aangeven wat je moet doen. Ik kan ze op I.E. niet vinden. Dus wie is bekend met DE RUN en kan mij met raad en daad bijstaan? Frits Egelie
Link naar reactie
[quote:b72da9761f="arjant2"]Als je hier op googled dan krijg je toch wel wat hits: walkthrough the run[/quote:b72da9761f] Arjant, bedankt! inderdaad het woordje walkthrough doet het 'm waarschijnlijk. Uiteraard had ik al eerder gezocht, maar meer op Forum e.d. Verwachtende dat er wel een hollandse forum zou zijn voor THE RUN. Laat er nou uitgerekend dat filmpje op IE staan war ik uiteindelijk niet doorheen kom. Ik vermoed nu, dat ik analoog het filmpje nog harder moert rijden, in de orde grootte van 220 KM/uur of meer. Uiteindelijk gaat het mij er om om mijn kleinkind te adviseren als hij het spel doet. Ik moet het dus enigsinds kennen. Bedankt in ieder geval voor deze tip.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...