Ga naar inhoud

GTA 4 gebruikt maar 1 Thread/core


Aanbevolen berichten

GTA IV is niet ontworpen voor multi-core, maar voor single-core. Dat is het antwoord, en daar moet je het mee doen (rijdende rechter uitspraak) ;) Ik heb hier meerdere computers staan, waaronder een PC met een AMD 8-core met 32gb ram, w7u 64b en 2x128gb corsair ssd's. GTA IV draait hier gewoon op 1 core.
Link naar reactie
[quote:bd07c09b32="playermijp"]Ahja ok. Ik vind het wel een beetje onnozel dat we allemaal quadcore pc's kopen, terwijl er nog bijna geen applicaties zijn die multicore cpu's ondersteunen. Maarja daar kunnen we nu eenmaal niks aan veranderen. Toch bedankt voor je snelle antwoord![/quote:bd07c09b32] Het probleem is een beetje, dat je GTA IV niet kan spelen met een single core cpu, dan krijg je geen beeld. Ik had indertijd een C2Q Q6600 met 2gb ram. Kreeg een transparante wereld te zien. Moest 4gb ram hebben, anders werkte het spel niet. En dát terwijl ie maar 1 core gebruikt .. Maar goed, een processor biedt meer dan 'enkel meervoudige cores op de cpu'.. sn@p ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...