Ga naar inhoud

Probleem met het spelen van GTA IV


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb een irritant probleem. Wanneer ik opstart doet hij alles gewoon heel normaal zo als het hoort, alles doet het zonder dat hij vastloopt. Mijn computer voldoet ook aan alle eisen om GTA IV te kunnen spelen. Wanneer ik het spel heb opgestart en de game speel doet alles het goed. Niks loopt vast. Maar het probleem wat ik dus heb is zodra ik een toets indruk bijv. W,A,S,D om te lopen dan loopt hij heel even vast en gaat hij weer verder. Dus elke keer als ik een handeling wil doen in het spel loopt hij heel even vast. Hierdoor kan je het spel bijna niet spelen. Ik vroeg met dus af of jullie weten hoe ik dit probleem oplos? en gewoon het spel kan spelen zonder dat hij de hele tijd eventjes vast loopt bij elke toets die ik indruk Volgende geprobeerd: -AVG en Firewall uitzetten -Programma's sluiten die ervoor zorgen dat je computer minder snel loopt. -GameBooster geinstaleerd -Gedefragmenteerd -Patches Geinstaleerd -Drivers geinstaleerd Help!! Alvast bedankt [size=18:e3bdbe895a][/size:e3bdbe895a][size=24:e3bdbe895a][/size:e3bdbe895a][size=18:e3bdbe895a][/size:e3bdbe895a]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...