Ga naar inhoud

UT 2004


Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

[quote:ab34126eff="JaFO"]Mij overkwam hetzelfde ... sterker nog volgens de verkoper (van Dynabyte in Eindhoven) zou het nog wel eens tot eind maart kunnen duren ! Als ze de normale dvd-versie hadden gehad dan had ik me toch wel ff bedacht ...[/quote:ab34126eff] AAAAAARRRRRRGHHHHHHHH Zal morgen, in Delft, ook is bij Dynabyte langs lopen :evil: Damn :cry:
Link naar reactie
[quote:03d74f1219="amazer"][quote:03d74f1219="JaFO"]Mij overkwam hetzelfde ... sterker nog volgens de verkoper (van Dynabyte in Eindhoven) zou het nog wel eens tot eind maart kunnen duren ! Als ze de normale dvd-versie hadden gehad dan had ik me toch wel ff bedacht ...[/quote:03d74f1219] AAAAAARRRRRRGHHHHHHHH Zal morgen, in Delft, ook is bij Dynabyte langs lopen :evil: Damn :cry:[/quote:03d74f1219] volgende week werd me verteld, verkoper had geen idee welke datum precies (voor de special edition)
Link naar reactie
Als ik dat filmpje van de Leviathan zo zie dan geld maar een ding : 'run away!' ;) De explosies van het hoofdwapen zien er niet bepaald misselijk uit. 't is sterker dan een enkele redeemer en je kunt het zo vaak afvuren als je wilt. :) Echt een wandelend fort waarmee je op je gemak node voor node kunt overnemen tenzij de vijand wakker wordt en z'n eigen Leviathan op pad stuurt om je tegen te houden ...
Link naar reactie
[quote:3fb18d4863="JaFO"]*argh* ... 't is niet leuk om al die berichten & mutators te zien op het Atari-forum. 2 ONS-levels (en nog supergoede ook als ik dat zo zie) ... *jammie* De 24ste zou 'de' dag zijn volgens de site van Dynabyte (was vorige week nog de 22ste of de 23ste dacht ik) ...[/quote:3fb18d4863] Slaat toch eigenlijk nergens op, dat degene die de duurdere "special edition" hebben besteld later het spel krijgen dan degene die de goedkope versie willen :roll:
Link naar reactie
[quote:f06b678e37="JaFO"]*argh* ... 't is niet leuk om al die berichten & mutators te zien op het Atari-forum. 2 ONS-levels (en nog supergoede ook als ik dat zo zie) ... *jammie* De 24ste zou 'de' dag zijn volgens de site van Dynabyte (was vorige week nog de 22ste of de 23ste dacht ik) ...[/quote:f06b678e37] Heb je hem nog steeds niet? Ik ook niet hoor maar ik heb vandaag wel een E-mail gehad van www.play.com dat ze mijn DVD exemplaar verzonden hebben naar nederland (vanuit Engeland) :D 8) Helaas duurt het dan nog snel een dag of 7 a 9 voorda ik hem heb maar hij is teminste onderweg.
Link naar reactie
Jij weet tenminste zeker dat je het spel krijgt, maar ik heb nog steeds niks gehoord. Zelfs geen bevestiging of een melding dat ie vertraagt zou zijn ... (wat dat betreft heb ik niet veel zin om ook maar iets te bestellen bij die winkel) Ik zit me te bedenken of ik vandaag of morgen ff langs loop. Voor hetzelfde geld is het binnen maar gaan ze pas aan het eind van de dag de berichten sturen/bellen ... ( als ze er al aan denken :evil: ).
Link naar reactie
[quote:e563636f23]Ik zit me te bedenken of ik vandaag of morgen ff langs loop. Voor hetzelfde geld is het binnen maar gaan ze pas aan het eind van de dag de berichten sturen/bellen ... ( als ze er al aan denken ).[/quote:e563636f23]Ik heb net even gebeld met Dynabyte. De releasedatum is nu echt de 24e, hij vertelde dat ie em waarschijnlijk ook de 24e binnen zou krijgen. Hij kon niks beloven, maar ik zei dat ik zijn telefoontje morgen zou verwachten. :P
Link naar reactie
[quote="Red Dragon"][quote:2179ecc844="JaFO"]* Ik ook niet hoor maar ik heb vandaag wel een E-mail gehad van www.play.com dat ze mijn DVD exemplaar verzonden hebben naar nederland (vanuit Engeland) :D 8) Helaas duurt het dan nog snel een dag of 7 a 9 voorda ik hem heb maar hij is teminste onderweg.[/quote:2179ecc844] hier is de bevestiging ook binnen, nu de dvd nog :) Your order for "Unreal Tournament 2004 (DVD version)" has been posted. Please allow 3-5 days for delivery. Please check the following order information: Order Reference: ****** Title: Unreal Tournament 2004 (DVD version) Price: £17.99 Delivery Cost: FREE Payment: Credit Card Delivery Address: :D
Link naar reactie
Op een andere verklaring las ik een mogelijke verklaring voor het ontbreken van de korting in de NL-versie. Het komt er op neer dat de wet het ziet als het verkopen van een goed door een niet daartoe bevoegde persoon. Je 'verkoopt' feitelijk de omslag / cd en krijgt daarvoor van de fabrikant geld. Als particulier schijn je dat behalve in uitzonderlijke gevallen (ie : via een advertentie in de krant e.d.) hier in Nederland niet te mogen. Het klinkt vrij logisch ... maar het betekent ook weer dat Atari weer eens te vroeg de persberichten over die korting heeft rondgestuurd. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...