Ga naar inhoud

RRT3 persoonlijke waarde verhogen


Aanbevolen berichten

Heb em ff doorgespeeld tot de 30 jaar, had 100 miljoen in kas, een enorme berg treinen (ook bijna 100 geloof ik) en een nog belachelijkere hoeveelheid rails. En helaas, een waarda van 8,2 miljoen. Geen goud deze keer. [edit]waarde 150 miljoen. Had denk ik te weinig aandelen gekocht want 1 computerplayer had 330000 aandelen van zijn eigen bedrijf en daarmee een waarde van 200000. In het begin meteen aandelen kopen? (alhoewel me aandelen eigenlijk nooit hoger dan 70 zijn geweest want dan krijg je zon spilt 2 for 1.
Link naar reactie
Volgens mij krijg je door het upgraden van bedrijven, alleen maar een beter bedrijf. En als je het goed aanpakt, dus meer winst, dus mogelijkheid tot meer dividenduitkering. Vooral in het begin, moet je zorgen dat je zoveel mogelijk aandelen van je eigen bedrijf in bezit krijgt. Zelfs al moet je daarvoor jezelf een beetje in de schulden steken. Je geeft zelf al aan, dat bij een hoge aandeelkoers een split volgt. Dus reken maar uit, wat er gebeurt als je vroeg in het spel al ruim 50% v.d. aandelen bezit. En er splits volgen. Het wordt zo nog gemakkelijker om de hoeveelheid aandelen flink uit te breiden. Om snel veel (persoonlijk) geld te krijgen, kun je: a) dividend flink opschroeven, vooral als je (bijna) de enige aandeelhouder bent Hiermee krijg je gewoon wat meer geld per jaar binnen, maar daarvoor moet je bedrijf wel winst maken. b) aandelen verkopen, en ze door je bedrijf weer terug laten kopen van de openmarkt Door dat jij verkoopt, krijg je geld, maar zakt de koers wat. Laat je je bedrijf die aandelen weer terugkopen, dan stijgt de koers weer wat, zodat je een 2e partij aandelen kunt verkopen. (En die weer door je bedrijf laat terugkopen natuurlijk :D) 'k Heb het zelf een paar keer meegemaakt, dat door goede 'bedrijfsresultaten' en het terugkopen van aandelen de koers zo was gestegen, dat er zelfs een 3 for 1 split volgde... De koers lag toen ergens bij de 100+...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...