Ga naar inhoud

starwars Kotor


Aanbevolen berichten

[quote:b0815a805d="Noxic"]Ik ben ook wel benieuwt of ik op ze minst een ander einde krijg.[/quote:b0815a805d] Een ander einde zeker weten. Ik heb het Light Side gespeeld en ben nu op een kwart van dark side. Het verhaal is ongeveer gelijk, met als verschil dat je andere bounty's, forcepowers e.d. krijgt. Het is zeker de moeite waard om hem op zowel light als dark te spelen. [quote:b0815a805d]Valt me wel op dat de Darkside punten gemakkelijker te verdienen zijn dan de lightside.[/quote:b0815a805d] Dat klopt volledig met Star Wars he! Het donkere pad is altijd makkelijker; laat je niet afleiden van 'the light' :wink:
Link naar reactie
sneller DS punten betekend snellere upgrade van je main caracter. Wordt ie nog sterker aan het einde. Ik kreeg tijdens lightside diverse aanboden om voor dark te gaan. Zullen dit switch punten zijn? Ik ben nu door mijn laatste wereld manaan heen! Dat was wel makkelijk, met Juhani, Jolee en ik (en met veel force power) een eitje! Ik denk dat ik the star force op hard ga spelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...