Ga naar inhoud

Iemand nog wat te zeggen over Counter-Strike??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je zou een Xbox moeten kopen ... kun je weer CS spelen, maar dan met 'nieuwe' graphics. ;) Ik vind CS gewoon niet leuk vanwege enkele 'grote' features (het geld 'verdienen', 1-leven, onbeschoft korte ronde-tijden waardoor een trage taktiek geen kans heeft) . Het heeft niks met de hoeveelheid cheaters e.d. Daarnaast heb ik een hekel aan dat semi-realisme ... geef mij maar iets als RO/UT'03 (helaas te beta :() of Infiltration/UT (erg oud qua graphics :() als het 'echt' moet lijken. Eigenlijk zou een futuristische setting met features zoals Infiltration/UT die heeft best wel leuk zijn ...
Link naar reactie
[quote:68aeea6bae="Vandread"].........maja misschien waren jullie niet zo goed he dan is het ook minder leuk[/quote:68aeea6bae] Of misschien wil ik eens een keer echt van mijn systeem genieten, en dat kan nou eenmaal niet meer met de achterhaalde graphics van CS.. :lol: [quote:68aeea6bae="Vandread"]Beta1/5 is 100 jaar geleden man... jij kan geen oordeel vellen over iets wat je niet kent :P[/quote:68aeea6bae] Wie zegt dat ik het niet ken? Ik zeg alleen dat ik het niet speel. De versie van CS doet er niet zo toe....het blijft aanmodderen met dezelfde engine. Laten we nou eerlijk wezen. Al de updates zijn toch alleen maar op de cheaters weg te houden. De gameplay is er niet beter op geworden. Die was in het begin stukken beter. Maar ja, dat kun je ook alleen weten als je een Die hard speler bent die vanaf het begin bij CS betrokken was. :wink:
Link naar reactie
die verrekte linkshandige wapens waren anders niet makkelijk in het gebruik als je normaal rechtshandig gewend was. Om maar te zwijgen over de nogal obscure bediening die in beta 6 eindelijk naar een wat gebruikersvriendelijk niveau werd gebracht. Wat de rest van het gesleutel betreft ... behalve de hoeveelheid patches heeft zoiets nauwelijks een spel bedorven. Tenminste ik ben niet iemand die zich druk maakt of een pistool nu 4 punten meer of minder schade doet en meer van dat soort rariteiten.
Link naar reactie
Dat kan dan wel zo zijn, maar als er zat wel degelijk verschil in de gameplay met elke nieuwe update. Als je, net als ik, CS gemiddeld 3 uur per dag gespeeld hebt, zou je die verschillen echt wel merken. Wapens die zich 'anders' gingen gedragen na een nieuwe release, enz... Ik heb ook altijd gedacht [b:0015ed2ee5]CS rulez forever[/b:0015ed2ee5], maar na het spelen van Spearhead en Call of Duty denk ik daar nu geheel anders over.
Link naar reactie
Ik weet dat je op het 'kruis' moet richten (do'h), maar ik merk zelf dat ik bij het richten juist onbewust ook het wapen gebruik om dat midden te bepalen ... Het voelde daardoor verschrikkelijk onnatuurlijk aan. Het spel zelf was niet zodanig leuk dat ik zo'n irritant feature kon negeren. // En anders kon je altijd nog via zoon console command de boel switchen. console-commando's zijn voor ontwikkelaars.(punt) Als 'men' wil dat de spelers iets kunnen doen dan hebben ze maar een fatsoenlijke user-interface te leveren ipv zoiets prehistorisch als een console-commando. // Gerard Timmers Ik zeg niet dat ik er helemaal niks van merk ... ik kan me er gewoon niet zo druk om maken zolang de wapens maar ongeveer gedragen zoals ik op basis van hun naam/uiterlijk mag verwachten. Ik heb in geen enkel fp een 'favoriet' wapen dat ik absoluut moet hebben om te presteren. Ik heb er dus geen last van als wapen X ineens anders gedraagt omdat ik dan vanzelf iets kies dat me beter ligt.
Link naar reactie
wapenkant veranderen kon/kan in opties.... :roll: maar ik hoor het al jij bent geen die hard CS-er geweest :) console commands zijn een must voor iedere die hard CS-er, sens veranderen terwijl je speelt, ping checken etcetc. ik merkte ook verschil na patches etc, veelal na even spelen beviel de meeste aanpassingen wel :P enige nadeel vond ik dat ze de p90 wat minder hadden gemaakt want daarmee maakte ik in 1.1/1.3 aardig wat kills (nummer 1 met kills ervan op demon.nl servers) met wat voor resolutie en sens speelde jullie? sense tussen de 1 en 2 resolutie 800x600 of 1024x768 fav. wapen: m4a1 & awm
Link naar reactie
wapenkant aanpassen werkte niet in de allereerste versies en het stond standaard op linkshandig ingesteld. Pas later is die optie er bij gekomen in CS ! Bewijs : [quote:79eea53385] BETA 6.0 -------- [3.10.00] ... [b:79eea53385]- added right and left handed weapons[/b:79eea53385] ... [/quote:79eea53385] rechtstreeks van de http://www.counter-strike.net/readme.txt RTFM jongen ;) En zoals gezegd dat linkshandige was in de CS die ik het allereerst heb geprobeerd (nu bijna 4 jaar geleden aan de datum v/d wijziging te zien ... ) en niet de 'moderne' versie.
Link naar reactie
volges mij vergeet je dat het gratis is/was... een beta versie was... dat het best een tijd geleden is.... en het geen reden is om het spel niet te spelen sinds lange tijd ;) ^_^ en over ouwe games en nieuwe high end pc's... ik speel ook nog gewoon diablo2expansion :P wat boeit het nou of je een nieuwere pc hebt :lol:
Link naar reactie
[quote:e6b0d83a50="Vandread"]met wat voor resolutie en sens speelde jullie? sense tussen de 1 en 2 resolutie 800x600 of 1024x768 fav. wapen: m4a1 & awm[/quote:e6b0d83a50] Sense: 4 Resolutie: 1024×768 Favo. Wapen: M4A1 Trouwens, hoe komt het dat iedereen het een AWP noemt? Hoe zit dan met die Sense dan bij jou? Moet je een meter naar links muizen om jezelf om te draaien ofzo?
Link naar reactie
[quote:bb981523fa="Interficior"] Trouwens, hoe komt het dat iedereen het een AWP noemt? Hoe zit dan met die Sense dan bij jou? Moet je een meter naar links muizen om jezelf om te draaien ofzo?[/quote:bb981523fa] ja aardig veel bewegen met de muis :) maar daardoor werd mijn precisie ook beter, ik begon mijn cs carriere met een sense van 20 ofzo :P gewoon goed luister waar vijanden zitten (speelde ALTIJD met koptelefoon) en alle mogelijke vijandige locaties op logische bekijken (niet naar de grond mikken enzo ;)) awm= artic warfare magnum , dit wapen werd ontwikkeld voor gebruik onder extreme kou (-40) met speciale lagen etc awp= artic warfare police in cs boeit het verschil dus niet eigenlijk.... er is ook een AWS = Supressed (met een demper dus) als je in console kijkt met een kill staat er trouwes zoiets als *XXXX has been killed with an [b:bb981523fa]awp[/b:bb981523fa]*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...