Ga naar inhoud

COD doet raar bij msn


Aanbevolen berichten

hoi ik heb een raar probleem als ik COD speel en mijn msn staat aan en zouw gauw als iemand online gaat bij msn word mijn beeld heel donker en de helft van mijn beeld word wit als ik dat heb moet ik COD op nieuw op starten nu doe ik als COD ga speelen zet ik msn uit maar soms vergeet ik dat nu is mijn vraag wie heeft dat nog meer en hoe kan ik dat op lossen dit probleem dan elken keer mijn msn uit te zetten vast bedankt voor de hulp
Link naar reactie
[quote:d552e2331b="=def=appelseal"]waarom heb je msn aan staan als je toch aan het gamen ben? ik heb meestal een hogere ping als ik die aan heb en dat is zonde en je hebt er toch niks aan behalve wat iritante schokken als er iemand tegen je begint te praten dus mijn advies is uitzetten die hap :wink:[/quote:d552e2331b] er zijn mensen die hun msn altijd aanhebben. Dit heeft echt geen invloed op je ping. (bij mij wordt in cod het beeld ff zwart door resolutie wissel en als het schermpje verdwijnt ook weer een knippering.)
Link naar reactie
-Je kan als iemand zich aanmeld de lijnen zien en van alles. beeld ff zwart door resolutie wissel en als het schermpje verdwijnt ook weer een knippering- je moet het zelf weten maar als je midden in een gevecht zit vind ik het bloed iritant en om all die dinge dan weer uit te vinke voor je gaat gamen is meer werk dan gewoon ff uitzette waar om aanlaten als j dan toch niet kan reageren? :roll: maargoed dat is mijn mening als je hem nodig aan wilt laten staan moet je dat natuurlijk zelf weten 8)
Link naar reactie
[quote:dc9c84f8c3="Niels Wols"]Alt tab is niet noodzakelijk. Je kan ook alt + enter gebruiken voor windowmode gamen en dan kan je makkelijker bij MSN. Zoals sdk al zei gamen en chatten is geen handige combinatie.[/quote:dc9c84f8c3] in geval van sof2 laat ik me msn zelf altijd op away zondat mensen kunnen zien of ik sof2 aan het doen ben. Maar ondertussen typen is niet echt lekker voor me ratio :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...