Ga naar inhoud

screenshots


Aanbevolen berichten

Waarom meteen zo onvriendelijk? Deze persoon is scholier, en waarschijnlijk een absolute beginner. Dit stadium hebben we allemaal gehad, dus domme vragen bestaan niet. Waarschijnlijk bedoel je een Print Screen? Wel, het antwoord is eenvoudig, die bevindt zich in het geheugen, en verdwijnt daaruit zodra je iets anders in je clipboard hebt staan (via ctrl-c of door een volgende Print screen). Hij verdwijnt ook zodra je de computer uitschakkelt. Het is dus de bedoeling dat je de afbeelding onmiddellijk met de functie bewerken/plakken plaatst in een toepassing, b.v. Word of een grafisch programma. Jan de Boer
Link naar reactie
[quote:5c30d4f95a="J. de Boer"]Waarom meteen zo onvriendelijk? Deze persoon is scholier, en waarschijnlijk een absolute beginner. Dit stadium hebben we allemaal gehad, dus domme vragen bestaan niet. Waarschijnlijk bedoel je een Print Screen? Wel, het antwoord is eenvoudig, die bevindt zich in het geheugen, en verdwijnt daaruit zodra je iets anders in je clipboard hebt staan (via ctrl-c of door een volgende Print screen). Hij verdwijnt ook zodra je de computer uitschakkelt. Het is dus de bedoeling dat je de afbeelding onmiddellijk met de functie bewerken/plakken plaatst in een toepassing, b.v. Word of een grafisch programma. Jan de Boer[/quote:5c30d4f95a] Dattie scholier is maakt natuurlijk niet uit. Ik ken mensen die scholier af zijn en er geen verstand van hebben. En die komen dan niet eens boven de 50 jaar uit. :)
Link naar reactie
[quote:41d249d461="Noxic"]Dattie scholier is maakt natuurlijk niet uit. Ik ken mensen die scholier af zijn en er geen verstand van hebben. En die komen dan niet eens boven de 50 jaar uit. :)[/quote:41d249d461]En wat heeft die 50 jaar er dan mee te maken als ik vragen mag? Het ging er om, dat ik dat afbekken niet zo nodig vond. Dat scholier zijn is inderdaad bijzaak. Jan de Boer
Link naar reactie
[quote:07e6784e98="J. de Boer"]Waarom meteen zo onvriendelijk? Deze persoon is scholier, en waarschijnlijk een absolute beginner. Dit stadium hebben we allemaal gehad, dus domme vragen bestaan niet. Waarschijnlijk bedoel je een Print Screen? Wel, het antwoord is eenvoudig, die bevindt zich in het geheugen, en verdwijnt daaruit zodra je iets anders in je clipboard hebt staan (via ctrl-c of door een volgende Print screen). Hij verdwijnt ook zodra je de computer uitschakkelt. Het is dus de bedoeling dat je de afbeelding onmiddellijk met de functie bewerken/plakken plaatst in een toepassing, b.v. Word of een grafisch programma. Jan de Boer[/quote:07e6784e98] /offtopic Helemaal mee eens!!! Dat merk ik helaas ook steeds vaker, dat men meteen gaat zitten zeuren of snauwen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...