Ga naar inhoud

Deus Ex 2


Aanbevolen berichten

[quote:7c69771ea6="koene"][quote:7c69771ea6="Computerfreakje"][quote:7c69771ea6="koene"]ik heb hem via een vriendin van me moeder gekregen, die vliegt regelmatig naar de VS. t is n best mooi spel 8)[/quote:7c69771ea6] keej dan weet ik da koen! :)[/quote:7c69771ea6] maakt het dan uit of ik m al heb?[/quote:7c69771ea6]ja , want dan weet ik of ut een gaaf spelleke is :p
Link naar reactie
Hm dat wordt inderdaad moeilijk met een voodoo3! Alhoewel het spel natuurlijk wel op de unreal engine is gebaseerd geloof ik niet dat de voodoo daar nog steeds voordeel van heeft :wink: ! De demo liep op mijn systeem (zie hieronder) zelfs erg schokkerig, en dat gewoon op 1024*768! Die demo heeft mij in ieder geval niet kunnen overtuigen om het hele spel te kopen maar dat komt misschien wel omdat ik nooit zin heb me heel erg te verdiepen in controls en lastige menutjes e.d.! Ben toch meer simpele fps of race gamer!
Link naar reactie
[quote:64f3e48d2a="Red Dragon"]Deus ex 2 zal moeilijk speelbaar zijn op jou pc ComputerFreakje. zal je toch wat beters moeten kopen dan een moederbord zonder AGP slot en een Voodoo3 PCI kaart. Anders download je de demo van Deus Ex 2 eerst en kijk je of die speelbaar is.[/quote:64f3e48d2a] Als ik um op 640x48 0 low detail draai zal die echt wel draaien :wink:
Link naar reactie
[quote:ceb027400d="Computerfreakje"][quote:ceb027400d="Red Dragon"]Deus ex 2 zal moeilijk speelbaar zijn op jou pc ComputerFreakje. zal je toch wat beters moeten kopen dan een moederbord zonder AGP slot en een Voodoo3 PCI kaart. Anders download je de demo van Deus Ex 2 eerst en kijk je of die speelbaar is.[/quote:ceb027400d] Als ik um op 640x48 0 low detail draai zal die echt wel draaien :wink:[/quote:ceb027400d] Ik zou zoals ik al aangaf eerst de demo uitproberen, als je die goed kan spelen en je bent tevreden met 640x480 low detail dan zou ik pas over gaan op de aanschaf van de volledige versie O ja, Probeer niet off-topic te gaan zoals je in je vorig post deed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...