Ga naar inhoud

Domper: MP2 in 1 week uitgespeeld, wat nu?


Aanbevolen berichten

In 1 week Max Payne 2 uitgespeeld, een zwaarder level, of 1 van de andere vrijgekomen opties vind ik niet leuk, de story-line en gameplay vind ik werelds bij Max Payne. Ik wist dat hij kort was, Max Payne was dat ook al, maar deze versie slaat alles, maar goed......Wat is een goed vergelijkbaar spel om me op te storten, ik zit zelf te twijfelen over Rainbow Six:The Raven. Wat zijn op dit moment andere toppertjes?
Link naar reactie
[quote:9ac12d4f64]Een hele week? Als je een beetje doorzet heb je hem in een dag uit. Lijkt wel een beetje een trend in games, steeds maar korter.[/quote:9ac12d4f64] Klopt :D Maar hoeveel kost zo'n game als je het wil maken -- kijk naaar packman dat koste dagen als het niet korter was :D vergelijk het met Half-Live 2 daar hebben ze al 5 jaar aan gewerkt en nog is het niet af. Hoe veel mensen werken er bij zo'n bedrijf 200 -250 - meer? hun loon is per jaar gemiddeld denk ik 20.000 a 30.000 dollar X aantal personen = :o :o tsja dat je vroeger veel langer dee met een spel was ook omdat je je niet snel verveelde aan de levels en popetjes dat ze zo blokkerig of houterige stemmetjes hadden. Nu moet een spel 100 teksten per persoon hebben kijk naar Warcraft 3 De level moet zo divers mogelijk zijn en als ze opelkaar lijken word er meteen BOOOOO geroepen. pffff :-? ja spellen zijn korter geworden , maar de prijs per spel om te maken is ook een aantal honderden procenten omhoog gegaan. Dus elke keer dat je een spel download met een P2P programma of ilegale cd's dan worden die spellen steeds korter, omdat men er minder en minder geld voor krijgt. ( ja ik weet het de verkopers van de spelen maken de prijzen veel te hoog en slaan een enorme slag ( geld ) uit jouw duur verdiende geld, maar de prijzen zijn bijna niet omhoog gegaan voor een spel sins tien jaar geleden.) Een spel koste toen 80,-- gulden nu kost het 40€ a 45€ dat is 5 a 10 gulden meer dan vroeger. Waar ze dat bedrag vandaan halen weet ik neit en kan het ook neit goed praten, maar als je er van genoten heb en veel plezier aan een game heb gehad (nog heb ) dan is dat toch het geld waar geweest of niet?? Niet?? verkoop dat spel dan en verdien nog een klijn bedrag terug zodat je wel een leuk game kan kopen. succes met gamen, NoNoAD
Link naar reactie
Sorry hoor, maar ik vind € 40,- voor een spel die in een week is uitgespeeld op z'n zachts gezegd oplichterij, op die manier wordt het illegaal downloaden alleen maar in de hand gewerkt. Voor de ps2 heb ik WRC2 en TR AOD gekocht (beide € 67,- per stuk), maar die speel ik nu al maanden, dat vind ik zijn geld waard, maar al-met-al heb ik MP2 denk ik in een uurtje of 10 uitgespeeld.
Link naar reactie
[quote:f47028e40e] maar als je er van genoten heb en veel plezier aan een game heb gehad (nog heb ) dan is dat toch het geld waar geweest of niet?? Niet?? verkoop dat spel dan en verdien nog een klijn bedrag terug zodat je wel een leuk game kan kopen.[/quote:f47028e40e] Slaat het niet daar op of bedoel je nog iets ander. Gr, NoNoAD
Link naar reactie
De single player van spellen word kleiner maar daarentegen word er veel meer tijd besteed aan de multiplayer van spellen. Tot een paar jaar geleden was dat alleen standaard bij FPS spellen. En dan ook alleen maar de standaard opties. Inmiddels word een spel zonder multiplay daar zwaar op aangerekend. Kijk maar naar al het skeptisisme over de aankondeging dat Doom3 maar voor 4 personenen maximaal multiplay biedt. En dat is een spel dat nog multiplay bied. Console spellen moeten het vrijwel exclusief hebben van single play omdat tot voor kort de multyplay mogelijkheden daar beperkt waren tot split screen. Ik verwacht dat de trent van steeds kortere singleplayer nu ook bij de consoles zijn intrede zal maken met de komst van live en dergelijke systemen. Overigens is die kortere gameplay alleen een zaak van FPS. Strategische spellen en roleplaying spellen worden vooralsnog alleen maar uitgebreider. **trouwens het korstse spel dat ik ooit heb gespeelt was Star Trek: Borg. Een FMV adventure dat ik 4 uur (serieus) nadat ik het had gekocht uit had gespeeld. Toch vind ik dat één van de leukste spellen die ik bezit, misschien wel omdat ik er geen 100 gulden aan kwijt was wat het spel origineel koste maar ook omdat ik het inmiddels eindeloos vaak heb herspeelt. En er zit overigens geen multiplay bij.
Link naar reactie
[quote:86f8fbf366="Venzent"]Sorry hoor, maar ik vind € 40,- voor een spel die in een week is uitgespeeld op z'n zachts gezegd oplichterij, op die manier wordt het illegaal downloaden alleen maar in de hand gewerkt. Voor de ps2 heb ik WRC2 en TR AOD gekocht (beide € 67,- per stuk), maar die speel ik nu al maanden, dat vind ik zijn geld waard, maar al-met-al heb ik MP2 denk ik in een uurtje of 10 uitgespeeld.[/quote:86f8fbf366] een race game is niet te verglijken met een schietspel. Bij zo'n spel zonder multiplayer hoef je niet te verwachten dat je er lang mee bezig bent, je kunt trouwens em ook opnieuw uitspelen in de andere moeilijkheidsgraden.
Link naar reactie
Ik heb MP1 c.a. 60x gespeeld, dus uit gespeeld en MP2 net voor de tweede keer. Tja het is een domper als je denkt dat een spel met 3 CD's langer zou mogen duren. Zelf ben ik heel blij met MP2 en kijk uit naar MP3, tja het einde was heel prompt, jammer dat Mona het hoekje om moest gaan. Maar MP gaat door, er word hard gewerkt aan het vervolg. Daarbij is de moglijkheid om mod files te gebruiken natuurlijk toppie. Ik had MP2 redelijk snel uit (zonder developer modus en honderde keren F9) maar toch het blijf een prachtige game. Dowload de developer files eens en kijke eens hoe moeilijk het is om een level te maken. Greetz bye mike (max addicted) CU
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...