Ga naar inhoud

Splinter Cell Install Probleem!.


Aanbevolen berichten

Hej mensen, Ik zit met een heel irritant probleem ik heb een [u:9e82428720]legale[/u:9e82428720] versie van Splintercell en als ik hem install vraagt hij naar een tijdje om Cd2. die doe ik er dan in en onder het installeren geeft hij ineens een fout melding dat er een verkeerde cd in zit, en dat ik Cd1 erweer in moet doen. en dan krijg ik een foutmelding dat hij de Setup afsluit, ik heb deze fout wel vaker gehad ook bijv met battlefield! :( iemand een idee wat ik hier aan kan doen
Link naar reactie
Ik heb al verschillende keren vastlopers en/of foutmeldingen gehad bij de nieuwste spellen & met mij ook een aantal vrienden. Zit er toevallig geen fout in windows installer of zo? (splinter cell en Max Payne 2 gaven o.a. problemen overigens) Of heeft Microsoft met een hotfix iets verkeerds verander ofzo? Met andere woorden: hebben meer mensen hier last van?
Link naar reactie
[quote:4797a883cd="Danny Culemborg"]Ik heb Max Payne ook een paar x moeten installeren voordat hij helemaal vlekkeloos liep. Hij sloeg 2 x vast tijdens installeren en toen wilde die daarna ook het spel nog niet opstarten weer opnieuw geinstalleerd en sindsdien geen problemen meer dus wat het zou kunnen zijn :-?[/quote:4797a883cd] Gebruik jij ook Windows XP?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...