Ga naar inhoud

lord of the Rings return of the king / tony hawk underground


Aanbevolen berichten

Ik zou Tony Hawk Underground nemen. Ik heb LOTR - ROTK op de pc en ik vind het helemaal niks. Dit kan aan mij liggen, maar ik vind het gewoon een saai spel. Het is in het begin even leuk, maar het wordt heel snel saai. Tony Hawk is een leuk spel, ik heb het vaak bij andere gespeeld op de ps2, en het is gewoon supervet. Maar het ligt er inderdaad aan welke spellen je leuk vind. :lol:
Link naar reactie
Ik weet het niet. Heb net ff een demotje gespeelt van LOTR: The return of the king, en het sprak me neit echt aan. Maarja, Tony Hawk word ook met het deel slechter. Deel 2 was het beste, 3 ging nog, maar als je nu kijkt naar Underground: In auto's rijden? what the f*ck....... wat heeft dat nou met skaten te maken? Maarja, wie ben ik. Ik zou ff w8en en een gafe game kopen, maar dat meot je zelf maar weten.
Link naar reactie
In een auto rijden in Tony Hawk Underground? Zaten de makers met wat Wiskey achter hun pc dat spel te maken ofzo? Dat heeft toch geen ene zak met skateboarden te maken? Lekker vaag hoor. Ik zou als ik jouw was maar fftjes 1 á 2 weken wachten dan zijn er miss wel nieuwe en leukere games. En wat je ook kunt doen is fftjes op [url=http://www.gamespot.nl/ps2.cfm?kind=video/]Gamespot Playstation 2 afdeling[/url] kijken. Daar staan zowat alle spellen voor Playstation 2. Miss dat je daar een coole game tussen ziet zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...