Ga naar inhoud

welk gamepad voor racegames


Aanbevolen berichten

Ik zou in ieder geval een gamepad met analoge sticks nemen. Dat is veel prettiger voor racegames. Ik race zelf ook wel eens met Firestorm Dual Analog, dat gaat best goed maar toetsenboord werkt soms net zo prettig. Op een toetsenbord moet je alleen veel tikjes geven om soepel een bocht door te komen! Verder inderdaad gewoon proberen welke gamepad het lekkerst in de hand ligt en niet vallen voor al die fancy extra features als trilmodus en draadloos e.d., heb je echt niet nodig. Een goede gamepad kost niet meer dan 20 á 30 euro! Succes
Link naar reactie
[quote:f940fb0e62="The_Dude"]Gamepads zijn gewoon niet voor racegames. Als je geen stuur wilt kun je beter op je tobo blijven spelen. Reconsider.[/quote:f940fb0e62] gamepads ownen in racegames. Ik heb een joystick, stuur en een gamepad. De gamepad gebruik ik het meest. Je moet dan wel zo''n gamepad met pookjes hebben. de linker voor het sturen en de rechter voor gas geven. Zo kan je lekker makkelijk met half gas een bocht door. (heb een speedlink/bullfrog met forcefeedback +/- 25 euro)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...