Ga naar inhoud

Colin McCrae 3 zwalkt over de weg


Aanbevolen berichten

:( Heb ik een prachtig Logitech Momo stuur aangeschaft, wat betekent dat ik tijdens de kerst droog brood moet eten, en nu blijkt Colin McCrae bijna onbestuurbaar te zijn. Ik heb de set-up software van Logitech geinstalleerd en ingevuld en de set-up in het spel zelf, waar ik het nodig aan heb veranderd om de auto gewoon op de weg te kunnen houden. Maar ook dat hielp niet, dus mijn vraag; Wie heeft hier ervaring mee en misschien een oplossing voor dit probleem?
Link naar reactie
Je kunt ook eens de kalibratie in Windows gebruiken: 1. Klik op Start en dan op Configuratie Scherm 2. Klik dan als je Windows XP hebt even links bovenin op Klassieke Weergave. 3.Ga dan naar spelbesturingen. 4. Klik dan op je stuur en dan op Eigenschappen. 5. Dan ga je naar het tabblad Kalibratie. 6. Kalibreer dan je stuur. En probeer dan maar eens of ie het goed doet. Want je hebt hem toch met de software van Logitech gekalibreerd of niet?
Link naar reactie
:) Misschien ben ik een beetje voorbarig geweest met jullie in te schakelen, maar Colin rijdt nu als de beste. Ik had in de Logitech software het stuurtje gecalibreerd en vervolgens heb ik in de software van het spel een hele tijd lopen kloojen om de juiste instelling te bereiken. Het hele probleem was eigenlijk dat er in de wagen totaal geen 'directheid' te bereiken was. De wagen reageerde veel te laat om mijn stuurbewegingen. Maar goed, na lang proberen is het me gelukt om een goede instelling te krijgen. En weet je wat?; ik zou niet anders meer willen!! Dit spel is te gek en dit stuur is geweldig, trouwens de pedalen zijn ook prima!!, schuiven niet weg en reageren goed. Maar ik hoop wel dat CM4 nog directer stuurt!! Thanx voor jullie reacties!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...