Ga naar inhoud

wat en hoe werkt een emulator !!!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

[quote:8913e7de09="patje_petje"]ik heb 100 copies van playstation 1 spelletjes liggen liggen, kan ik die spelen op de pc Moet ik steeds het cd gebruiken of kan ik de spelletjes ook op mijn harde schijf kopieren !!!!!!!!!! wat moet ik downloaden en hoe ga ik tewerk ?????????? :lol: :lol:[/quote:8913e7de09] bedoel je geen simulator?
Link naar reactie
[quote:49ca90570f="Rynus Rein"][quote:49ca90570f="patje_petje"]ik heb 100 copies van playstation 1 spelletjes liggen liggen, kan ik die spelen op de pc Moet ik steeds het cd gebruiken of kan ik de spelletjes ook op mijn harde schijf kopieren !!!!!!!!!! wat moet ik downloaden en hoe ga ik tewerk ?????????? :lol: :lol:[/quote:49ca90570f] bedoel je geen simulator?[/quote:49ca90570f] een simolator is een spel op zich. denk aan de sims (trian airplane yurissica roller coaster enz een emulator doet een programma denken dat ie op playstsation draait terwijl het op een pc is emulator voor de commodore 64 op een pc is ook zo'n programma
Link naar reactie
[quote:35e0ea07b1="sjouwer"][quote:35e0ea07b1="Rynus Rein"][quote:35e0ea07b1="patje_petje"]ik heb 100 copies van playstation 1 spelletjes liggen liggen, kan ik die spelen op de pc Moet ik steeds het cd gebruiken of kan ik de spelletjes ook op mijn harde schijf kopieren !!!!!!!!!! wat moet ik downloaden en hoe ga ik tewerk ?????????? :lol: :lol:[/quote:35e0ea07b1] bedoel je geen simulator?[/quote:35e0ea07b1] een simolator is een spel op zich. denk aan de sims (trian airplane yurissica roller coaster enz een emulator doet een programma denken dat ie op playstsation draait terwijl het op een pc is emulator voor de commodore 64 op een pc is ook zo'n programma[/quote:35e0ea07b1] Dat ook, maar ik dacht dat ze zo'n emulator ook simulator noemden -> een Playstation op je pc simuleren :lol:
Link naar reactie
Ik ben er niet zeker van of dit wel mag, je hebt de spellen wel legaal (neem ik aan), maar dan nog... Voor de duidelijkheid punt 3 van de FAQ erbij geplakt. 3. Abandon ware(z) Games die al enkele jaren oud zijn en niet meer in te winkel zijn te verkrijgen komen vaak op abandon ware(z) sites terecht. Nu denken veel mensen dat je dat zo legaal kan downloaden, maar in de meeste gevallen zit er nog gewoon auteurs recht op de betreffende software. Het aanbieden van dergelijke games is dus niet toegestaan en ook het verzoeken om dat soort sites mag hier niet, hoe wanhopig je ook op zoek bent naar een bepaald spel. Probeer het eens in vraag en aanbod, misschien kan iemand je daar verder helpen. Ben je er absoluut zeker van dat een game vrij gegeven is door de makers dan is het uiteraard wel toegestaan om een linkje te geven. 4. ROM's en emu's ROM's en emulators voor spelcomputers, hou oud en vergeten ook, vallen vaak in het zelfde rijtje als de abandon ware(z). Hier gaat dan ook het zelfde verhaal voor op.
Link naar reactie
[quote:668d1a641c="Rynus Rein"][quote:668d1a641c="sjouwer"][quote:668d1a641c="Rynus Rein"][quote:668d1a641c="patje_petje"]ik heb 100 copies van playstation 1 spelletjes liggen liggen, kan ik die spelen op de pc Moet ik steeds het cd gebruiken of kan ik de spelletjes ook op mijn harde schijf kopieren !!!!!!!!!! wat moet ik downloaden en hoe ga ik tewerk ?????????? :lol: :lol:[/quote:668d1a641c] bedoel je geen simulator?[/quote:668d1a641c] een simolator is een spel op zich. denk aan de sims (trian airplane yurissica roller coaster enz een emulator doet een programma denken dat ie op playstsation draait terwijl het op een pc is emulator voor de commodore 64 op een pc is ook zo'n programma[/quote:668d1a641c] Dat ook, maar ik dacht dat ze zo'n emulator ook simulator noemden -> een Playstation op je pc simuleren :lol:[/quote:668d1a641c] er is door het dubbel gebruik van simolator dus een verkeerde term gemaakt emuleren is de software laten denken dat hij op de orginele draait terwijl hij op een andere machine draait (b.v. playstation op pc) simuleren is iets nadoen (b.v. vliegen (is wel dus geschreven voor de betreffende machine))
Link naar reactie
[quote:5c39b622d9="PS"]Hij heeft de spellen al (legaal of niet, dat is zijn probleem), hem helpen aan info over de emulator lijkt me binnen de regels, emulators zijn gewoon legaal, alleen de roms meestal niet.[/quote:5c39b622d9] Emulators lijkt mij hetzelfde liedje als KazaA, het programma opzich is legaal, maar wat je er (vaak) mee doet niet. [quote:5c39b622d9="PS"]Overigens had C!T pas geleden ook een artikel over de MAME-emulator, dus dat lijkt me wel een indicatie dat emulators geen probleem zijn.[/quote:5c39b622d9] Nee hoor, er waren ook eens links naar Abondonwarez in de C!T, underdogs meen ik ofzoiets en dat vond Speedy ook niet goed...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...