Ga naar inhoud

Problemen met Games


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb heel vele problemen met Games. Bijvoorbeeld Renegade, ik heb het legaal, nieuwste patches heb ik, en ik kan het een paar dagen spelen en op een gegeven moment krijg ik een foutmelding als ik de game wilt starten, met een foutenrapport en of ik dat wil verzenden of niet. DUs ik kan geen Renegade starten. Nog een game is Wolfenstein Enemy Territory, ik installeer het, kan het 1 dage goed spelen maar na een volgende keer als ik de game start, dan start de game wel, dan kies ik een server uit en dan tijdens het laden krijg ik weer zo'n windows foutmelding, en of ik die wil verzenden of niet. Halo, heb ik ook orgineel gekocht, geinstalleerd, 1e keer kan ik het spel starten en doet ie het gewoon (ik heb de nieuwste patch voor Halo) en als ik de game de volgende keer wil starten krijg ik helemaal niks te zien, geen foutmelding, geen niks, alleen de game wilt niet starten. Mijn systeem staat in me onderschrift, en ik heb de nieuwste drivers voor me mobo en videokaart. Ik installeer het allemaal goed volgens de FAQ van het videokaarten forum dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen. Als ik de compibaliteit modus naar Windows 98 zet ( Ik heb Windows XP + de nieuwste updates en Service Pack 1) gebeurt er ook niet veel. Wie helpt mij van deze problemen en talloze installaties van die spellen? Oja, ik heb ook al een schone Windows install 2 keer gedaan. Roy
Link naar reactie
Zóó 2 keer :o dan ben je een tijdje bezig geweest. Die foutmelding die willen we wel zien, want die kan je namelijk met google terug vinden op het internet. ( Er zullen er vast wel meer zijn die dit ook hebben :) ) Geef ons die foutmeldingen en dan kunnen we zoeken voor je. ( jij ook natuurlijk :D ) Bij halo is geloof ik al bekent dat de patch 1,2 niet echt helpt bij het verbeteren van het speel plezier. Patch 1,3 is uit maar lees ook dit even: [url]http://www.microsoft.com/games/halo/support.asp[/url] Groeten, NoNoAD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...