Ga naar inhoud

FIFA 2004 Career Mode vragen


Aanbevolen berichten

Ik ben nu de career mode aan het spelen met Juventus en heb reeds 15 wedstrijden gespeelt, (13 gewonnen) alleen ben ik nog niks in rang gestegen en krijg niet eens per week 1000 punten heb 850 opgemaakt eerste keer en nu verdien ik helemaal niks terwijl er toch een wekelijks budget van 1000 was, weet iemand er meer van of hoort het zo?
Link naar reactie
het is zo dat ze pas aan het einde van een seizoen kijken of je de doelstellingen gehaald heb en aan de hand daarvan krijg je meer punten. Over het verhaal dat je zei dat je punten opraken zal waarschijnlijk komen doordat je conditie training doet dan gaan ze er wel vanaf maar bij normale training blijven ze elke week gewoon terug komen!! Succes
Link naar reactie
Ik zat er inderdaad in het begin eerst ook over te tobben hoe het precies werkt. Maar het klopt dus dat je 1000 punten per week krijgt. Als je een keer hebt gekozen voor standaard training en bepaalde spelers een training laat doen, besteedt ie daar automatisch elke week bv. (zoals in jouw geval) 850 punten aan. Dus het resterend aantal punten blijft dan staan op 150. Elke week worden je spelers dus op deze manier getraind. Dat kan je controleren door een keer in te stellen dat je geen training doet en dan ook de individuele trainingen uitzetten, dan zal je zien dat je weer gewoon 1000 punten hebt. En inderdaad krijg je aan het eind van het seizoen als je je doelstellingen hebt behaald extra punten voor het volgende seizoen.
Link naar reactie
Van die mooie bewegingen heb ik ook niet veel gezien... En met vrije trappen schiet je snel te hard. Als ik een vrije trap neem, dan komt de schietbalk niet ver voorbij het midden... Volgens mij moet je het effect ook niet teveel naar beneden doen, daardoor gaat ie naar mijn gevoel ook gauw over van... Je zou de vrije trappen kunnen oefenen met de training mode...
Link naar reactie
het mooiste is als je de bal precies over de muur in de kruising plaats is Onhoudbaar voor keeper. Als je Shift indrukt en dan naar links of naar rechts drukt kun jezelf het effect aan de bal bepalen, als je dat gedaan hebt druk je op D totdat die balk ongeveer op de helft is dan druk je weer op D en dan moet je hem daarna precies op het groene stukje gestopt zien te krijgen weer door middel van D te drukken. Als je hem goed plaatst goede snelheid en op het groene stukje krijgt zit ie er 100% in!! Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...