Ga naar inhoud

xbox/ps2 vraagjes


Aanbevolen berichten

[quote:e9a0c4e9ff="JaFO"] Juist omdat ze meerdere dingen tegelijk moeten doen zal de kwaliteit ook niet bepaald van topniveau zijn.[/quote:e9a0c4e9ff]. Is niet waar, immers, de laser is wél goed, omdat hij games dvd's moet lezen, en dat vergt een goede laser enzo. Dus de DVD speler is wel goed. [quote:e9a0c4e9ff="JaFO"]Nog een verschil : Bij een Xbox nog een aparte (dure) losse kabel moeten kopen wil je het ding kunnen aansluiten op een geschikte decoder/versterker. De ps2 heeft genoeg aan een eenvoudige optische kabel die in iedere audio-zaak te krijgen is ... (waarbij je zelf uitmaakt of het ding € 10 of 50 kost)[/quote:e9a0c4e9ff] Dit is ook niet waar. Je kan voor de Xbox ook een goedkope kabel kopen, alleen staat er dan niet 'Xbox' op. Maar dan heb je gewoon een ander merk (of geen merk). Net zoals bij de ps2. Jochem
Link naar reactie
[quote:f24da81fd3="JaFO"]De prijs lijkt me wel een obstakel (600- 700 Euro is niet niks) en dan is er nog het vinden van dat ding straks ... 't is gegarandeerd te duur voor de spellenzaak, maar voor een 'normale' winkel zou het wel eens te 'speciaal' kunnen zijn.[/quote:f24da81fd3] Als ik me niet vergis kwam de ps2 hier met 1150 gulden op de markt, al snel werd dat 850 gulden en nu.... Dus de prijzen zullen wel snel dalen, en hoe bedoel je dat het "wel eens te speciaal voor een normale winkel" kan zijn. Als die PSX lekker loopt dan zullen de winkels hem wel in het assortiment nemen, en zelfs de speelgoedzaken. [size=9:f24da81fd3]Mediamarkt heeft zelfs een speelgoedhondje voor 1999 euro van sony te koop, en ik denk dat een PSX toch wel wat beter gaat verkopen dan zo'n digitale viervoeter[/size:f24da81fd3]
Link naar reactie
[quote:b4e008e170="no_name"][quote:b4e008e170="JaFO"]De prijs lijkt me wel een obstakel (600- 700 Euro is niet niks) en dan is er nog het vinden van dat ding straks ... 't is gegarandeerd te duur voor de spellenzaak, maar voor een 'normale' winkel zou het wel eens te 'speciaal' kunnen zijn.[/quote:b4e008e170] Als ik me niet vergis kwam de ps2 hier met 1150 gulden op de markt, al snel werd dat 850 gulden en nu.... Dus de prijzen zullen wel snel dalen, en hoe bedoel je dat het "wel eens te speciaal voor een normale winkel" kan zijn. Als die PSX lekker loopt dan zullen de winkels hem wel in het assortiment nemen, en zelfs de speelgoedzaken. [size=9:b4e008e170]Mediamarkt heeft zelfs een speelgoedhondje voor 1999 euro van sony te koop, en ik denk dat een PSX toch wel wat beter gaat verkopen dan zo'n digitale viervoeter[/size:b4e008e170][/quote:b4e008e170] AFAIK is het juist Sony die het in eerste instantie bij de 'normale' HiFi-zaken wil gaan verkopen ipv bij de Intertoys e.d. Het is net zoiets als dat je bij je dealer om de hoek geen Ferrari te koop zult zien staan. Of de HOTAS Cougar ... die je niet bepaald in iedere computerzaak zult kunnen kopen. De doelgroep is gewoon anders. Waarom zou een normaal iemand zo'n ding kopen als ie ook een console kan kopen die hetzelfde kan ? Die lui hoeft Sony zowiezo niet meer te bereiken aangezien zij dat ding al zullen hebben. Wat over is (op dit moment) zijn diegenen die meer voor de gadgets gaan en/of de mensen die geen ruimte hebben om een hdd-recorder, dvd-speler en console te plaatsen, maar die wellicht zo'n apparaat kunnen waarderen. Je bouwt op deze manier namelijk een brug tussen de 'budget dvd-speler' (voor de 'arme' lieden) & de 'echte' dvd-spelers + harddiskrecorders (voor de mensen met heel veel centen).
Link naar reactie
[quote:ea27508644="JaFO"][quote:ea27508644="no_name"][quote:ea27508644="JaFO"]De prijs lijkt me wel een obstakel (600- 700 Euro is niet niks) en dan is er nog het vinden van dat ding straks ... 't is gegarandeerd te duur voor de spellenzaak, maar voor een 'normale' winkel zou het wel eens te 'speciaal' kunnen zijn.[/quote:ea27508644] Als ik me niet vergis kwam de ps2 hier met 1150 gulden op de markt, al snel werd dat 850 gulden en nu.... Dus de prijzen zullen wel snel dalen, en hoe bedoel je dat het "wel eens te speciaal voor een normale winkel" kan zijn. Als die PSX lekker loopt dan zullen de winkels hem wel in het assortiment nemen, en zelfs de speelgoedzaken. [size=9:ea27508644]Mediamarkt heeft zelfs een speelgoedhondje voor 1999 euro van sony te koop, en ik denk dat een PSX toch wel wat beter gaat verkopen dan zo'n digitale viervoeter[/size:ea27508644][/quote:ea27508644] AFAIK is het juist Sony die het in eerste instantie bij de 'normale' HiFi-zaken wil gaan verkopen ipv bij de Intertoys e.d. Het is net zoiets als dat je bij je dealer om de hoek geen Ferrari te koop zult zien staan. Of de HOTAS Cougar ... die je niet bepaald in iedere computerzaak zult kunnen kopen. De doelgroep is gewoon anders. Waarom zou een normaal iemand zo'n ding kopen als ie ook een console kan kopen die hetzelfde kan ? Die lui hoeft Sony zowiezo niet meer te bereiken aangezien zij dat ding al zullen hebben. Wat over is (op dit moment) zijn diegenen die meer voor de gadgets gaan en/of de mensen die geen ruimte hebben om een hdd-recorder, dvd-speler en console te plaatsen, maar die wellicht zo'n apparaat kunnen waarderen. Je bouwt op deze manier namelijk een brug tussen de 'budget dvd-speler' (voor de 'arme' lieden) & de 'echte' dvd-spelers + harddiskrecorders (voor de mensen met heel veel centen).[/quote:ea27508644] hmm, daar zit wat in. Maar ik denk wel dat sony graag haar PSX in speelgoedwinkels ziet staan. Speelgoed wordt steeds duurder, en speelgoedwinkels zijn eigenlijk de enige winkels met een redelijk aanbod games (naast de gamestores, die redelijk schaars zijn), een mooi verkooppunt van een PSX, daar weegt het imago niet tegen af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...