Ga naar inhoud

Return to Castle Wolfenstein


Aanbevolen berichten

[quote:4a7cf2b4a2="Keepitcold14"]wat is nu in godsnaam je probleem?[/quote:4a7cf2b4a2] Wie heeft er hier een probleem? Had ik een probleem moeten hebben om anderen te leren kennen die dit spel eventueel spelen? [quote:4a7cf2b4a2="Speedy"]Dit ontgaat mij ook een beetje eigenlijk, iets duidelijker kwa vraagstelling is welkom de volgende keer :)[/quote:4a7cf2b4a2] Okee let op: [quote:4a7cf2b4a2="Vv."][quote:4a7cf2b4a2]Spelletjesfreak? Deel uw passie met anderen op deze plek.[/quote:4a7cf2b4a2]RtCW demo is een passie van mij..[/quote:4a7cf2b4a2] Lijkt me duidelijk. En geen probleem. [quote:4a7cf2b4a2="Vv."]..dat ik niet weet welke ik zou moeten downloaden.. Iemand tips? :wink:[/quote:4a7cf2b4a2] Lijkt me ook duidelijk. En ook geen probleem. Tof forum. :(
Link naar reactie
*eh* dat betekent het juist wel ... de rest heeft gewoon je topic overgeslagen omdat ze niet wisten wat je wilde. Vragen stellen is een kunst die je moet beheersen, anders red je het echt niet hoor ! ;) Maar goed ff de vertaling van je oorspronkelijke post : "Wie weet leuke levels voor RtCW ?" Waarna gegarandeerd als antwoord volgt : Ga naar site X, daar reviewen ze levels voor RtCW en kun je meteen zien welke leuk zijn ... Waarbij X iets is als http://www.planetrtcw.com of anders zou je vanuit http://www.planetquake.com iets moeten kunnen vinden omdat RtCW een Quake-engine spel is.
Link naar reactie
Ten eerste: Dat was mijn oorspronkelijke post niet. :wink: Ten tweede.. [quote:20628622d3="JaFO"].. de rest heeft gewoon je topic overgeslagen omdat ze niet wisten wat je wilde.[/quote:20628622d3] Als je het over de topictitel hebt begrijp ik je, als mijn vraag daarbij over andere mappen centraal zou staan. Wat je met de rest van je verhaal probeert duidelijk wilt maken snap ik niet. Had je (om welke reden dan ook) liever gehad dat ik mijn eerste bericht op een Wolfenstein-forum zette? Of alleen antwoord zoek op mijn vraag in reviews van mappen? Dus op mijn beurt: Ik zou het prettiger vinden al jijzelf hier eens wat duidelijker was in hetgeen je met die hele uiteenzetting wilde bereiken. Verder vind ik dit soort gebabbel niet erg zinvol en ga ik niet meer in op berichten die deze trend voortzetten, want waar mijn bericht over ging was duidelijk. En de algemene topictitel 'RtCW' had ik niet beter kunnen kiezen wat dat betreft. Vreemde boel tot nu toe. Maar toch leuk hier. Ik kom zéker nog eens terug. :wink: Veel plezier met gamen verder.
Link naar reactie
ik snap je niet helemaal :roll: je passie is de rtcw demo ..... daar loop je binnen 5 minuten doorheen .... maar je speelt de hele versie niet omdat je de maps niet kent?! vage reden om niet het hele spel te spelen ga gewoon online spelen, download Wolfenstein: Enemy Territory http://games.activision.com/games/wolfenstein/ kan je gratis mee online spelen Oh en trouwes ... als je op een Wolfenstein-forum zou komen zouden ze zich afvragen waarom je de demo speelt :P
Link naar reactie
[quote:0eb51f0329="Vv."]Ten eerste: Dat was mijn oorspronkelijke post niet. :wink: Ten tweede.. [quote:0eb51f0329="JaFO"].. de rest heeft gewoon je topic overgeslagen omdat ze niet wisten wat je wilde.[/quote:0eb51f0329] Als je het over de topictitel hebt begrijp ik je, als mijn vraag daarbij over andere mappen centraal zou staan. Wat je met de rest van je verhaal probeert duidelijk wilt maken snap ik niet. Had je (om welke reden dan ook) liever gehad dat ik mijn eerste bericht op een Wolfenstein-forum zette? Of alleen antwoord zoek op mijn vraag in reviews van mappen? Dus op mijn beurt: Ik zou het prettiger vinden al jijzelf hier eens wat duidelijker was in hetgeen je met die hele uiteenzetting wilde bereiken. [/quote:0eb51f0329] Wat ik (en de rest hier zo te zien ook) wil is dat *JIJ* eens wat duidelijker omschrijft wat *JIJ* wilt weten.(punt) Als je op een Wolfenstein-forum had gepost dan had je waarschijnlijk 'lees de FAQ' of 'gebruik de zoekfunctie' terug gekregen, omdat het soort info dat jij lijkt te zoeken juist op dat soort sites te vinden is. Maar als je (nog) niet weet waar je moet zijn dan is een algemeen games-forum zoals dit natuurlijk de beste plaats om je vraag te stellen. Zolang je maar duidelijk bent ... [quote:0eb51f0329] Verder vind ik dit soort gebabbel niet erg zinvol en ga ik niet meer in op berichten die deze trend voortzetten, want waar mijn bericht over ging was duidelijk. En de algemene topictitel 'RtCW' had ik niet beter kunnen kiezen wat dat betreft..[/quote:0eb51f0329] Dit is geen zinloos gebabbel, dit is een les in forum-etiquette. Als je geen duidelijke vragen stelt dan krijg je geen duidelijk antwoord als je al een antwoord krijgt.(punt) Het is de slechts mogelijke titel voor je topic. Het is maar net een stap beter dan iets als 'help !' of 'vraagje ...'. Simpele regel om je aan te houden : de titel van je topic is de vraag die je wilt stellen of een zinnige samenvatting van je stelling (als je een discussie wilt starten) ... In het blok daaronder kun je dit toelichten. Het liefst met info over wat je verder nog gedaan hebt om je vraag zelf op te lossen en dergelijke. // -- edit -- btw : dit forum kent ook een faq ... mogelijk dat je daar al in vind wat je zoekt. ;)
Link naar reactie
NoNoAD, Ik was ten eerste benieuwd of er op dit forum anderen zitten die gek zijn van het spel. En misschien ook wel vooral van de demo-versie, en ze mijn 'probleem' wél herkennen en ze dus dezelfde 'vraag' of belangstelling hebben als ik. Verder had ik met diegenen wel info willen uitwisselen over veelgebruikte mappen bijvoorbeeld. Of nieuwe populaire mappen. Enz.. Vandread, Om het volledige spel goed te kunnen spelen is het voor mij plezierig om de mappen te kennen. Onbekende mappen vind ik weleens aardig om te zien maar minder leuk om te spelen. En op een Wolfenstein-forum zou ik hetzelfde antwoord geven. Eigenlijk denk ik dat veel spelers van dit soort spellen er iets in herkennen en dat het zeker niet Wolfenstein gebonden is. ET vond ik niet zo leuk om te leren kennen. Heb 'm wel paar keer gespeeld uit nieuwsgierigheid. Net zoals veel mappen van de full. JaFO, Ik heb het met belangstelling gelezen.
Link naar reactie
Er zijn diverse "X"-sites (voorbeelden hiervoor genoemd) waarin een complete uitleg van elke map staat, compleet er plaatjes er bij. Ik vind bijvoorbeeld de map met de bank (gold..en nog wat...) helemaal niets aan. Daarentegen zijn Rhine en Battery erg goed. Er komen regelmatig maps bij. Door ze te spelen ontdek je zelf wel welke je het beste liggen. Overigens, ik ben momenteel ook met Call of Duty (CoD) aan het multiplayen. Ik vind CoD erg mooi gemaakt :P , maar Enemy Territority (ET) heeft veel meer diepgang. Je kan ervaringspunten en rangen halen wat erg leuk is. Ook heb je meer opdrachten zoals monteer controlroom, maak tankbarricade, etc. Bij CoD gaat het om 1 enkele opdracht en that's it. Niet erg veel aan. Valt een beetje tegen eerlijk gezegd. :roll: Genoeg geluld, ik ga maar eens ET-en. :wink:
Link naar reactie
Waar slaat dat op 'KNULletje' Vandread ? Misschien dat jij eeuwig de tijd hebt om alle levels te verkennen van een willekeurige spel of mod, maar sommigen onder ons willen gewoon weten wat leuke levels zijn om te spelen en hoe dat het beste kan zonder het wiel opnieuw te moeten uitvinden. Er zijn sites waar de officieele maps worden besproken op 'tactisch' niveau (wat zijn de beste routes, waar kun je verdedigers verwachten, etc. dat soort spul). Zeker bij een fps waar de taktiek iets verder gaat dan rondrennen als een kip zonder kop is het handig als je zoiets al van te voren weet.
Link naar reactie
knul is niet negatief bedoeld ..... ik vind Vv z'n standpunt gewoon vaag, als je onbekende mappen nooit speelt leer je ze ook niet kennen zodoende zal hij nooit de voledige potentie van zijn "passie" kunnen ontdekken.... ik heb niet alle tijd ik heb een eigen bedrijf en ik heb het druk zat, momenteel is mijn CS tijd per week ook nul. Persoonlijk vind ik RTCW (ET weet ik niet nog geen tijd gehad ;)) niet echt geweldig. Bij Counter-strike heb ik tijden gehad dat ik 1000 kills per week had online ... dat noem ik nou passie ;) *niet leuk om te leren kennen* .... het leren kennen van een spel is bij mij slechts een kleine factor het gaat mij meer om het echt spelen, voornamelijk met mensen die je van online kent, zodoende speelde ik veel op dezelfde CS servers waar je altijd wel bekende spelers had zitten...
Link naar reactie
Die 'X-sites' ken ik wel, maar het is toch anders dan dat je zelf een map 'kent'. Dus hierbij denk ik aan kleine hoekjes waar je blindelings/achterstevoren in kan springen bijvoorbeeld.. En als ik aan 't spelen ben ga ik er tot nu toe niet met een routebeschrijving naastzitten. Of ben jij er zo 1 Vandread? ;) (Als ik CS - wat geloof ik nog steeds 1 van de beste is - zou spelen, zou ik je nu uitdagen duud. Hij draaide hier niet helemaal lekker. Wel jammer. Mooi spel met veeeeel mappen/mods enzo he? Moet nog eens kijken of ik 'm er hier goed op krijg; het beeld leek traag, zelfs op een lage resolutie. Ligt misschien aan mijn video-kaart (GF2MX400 :schaam: ) Over het proberen van diverse mappen en RtCW zelf: De installatie valt me bij RtCW een beetje tegen: Bij sommige zijn t meerdere grooote bestanden om te downloaden en regelmatig komt t voor dat na een kwartier wachten een onderdeel 'corrupt' zou zijn, terwijl die nét gedownload is.. :( ) Rhine en Battery ken ik dus niet (maar zal ze onthouden). Dat populaire Goldrush vind ik ook niks aan met dat zwevende gebeuren (als je die bedoelt). De RtCW-mod Wildwest vond ik wel aardig voor af en toe. Maar voor uitproberen moet je eerst weer 4 installaties over elkaar heengooien.. Daarbij, bijna niemand speelt 'm meer, dus dan houdt t ook op.. (Misschien weet iemand een goeie complete mappack zonder de mappen die toch nooit gespeeld worden? OS lijkt de beste, klopt dat? CoD en UT ben ik zééker ook benieuwd naar.. Alleen denk ik dat mijn hardware het niet meer aankan. :( En weet je waar ik de demo wel aardig van vond; 'Line of Sight: Vietnam', als je die nog niet kent misschien wel de moeite waard om 's te bekijken. Al snapte ik weinig van de bedoeling, je loopt door een jungle-achtig landschap heen ofzo. Best aardig. Jammer dat die demo maar 30 minuten werkt ofzo. Tnx voor de tips voor andere games ook. Want ik heb nog maar weinig gezien eigenlijk. Dit is mijn eerste pc. Maar bij RtCW-beach kan je beter in mijn team zitten lol :wink: .
Link naar reactie
[quote:c217fb8bf8="Alexander Online"]bij Goldrush moet je toch de goldcrates jatte (Allies)?[/quote:c217fb8bf8] yep Ik speel zelf graag ET en bij nieuwe maps ga ik altijd eerst even op een lege server rondlopen om de map te verkennen. Ook zoek ik op internet zoveel mogelijk info over maps, zodat ik tijdens toernooigevechten in ieder geval de juiste kant uit ren 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...